Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den perfekte pakke?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer/Webshop-ejere,

I forbindelse med at jeg er ved at starte ny webshop, vil jeg gerne høre jeres mening først.
Som overskriften siger, vil jeg gerne høre hvad jeres mening om, hvordan man laver "den perfekte pakke".


Altså: Hvilke ting kommer i ned i pakkerne, når i har modtaget en ordre?
- Gerne beskrevet helt ned i detaljer..

(Produkt - naturligvis)
Følgeseddel?
Reklamer?
Slik?
Visitkort?
osv..


Når det er beskrevet, vil jeg meget gerne høre HVORFOR, i har valgt de ting i har?
 
 

Glæder mig til at høre fra jer!




Mvh
Rasmus 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at din tankegang er lidt 'gammeldags'.

Du bør istedet for tanken om "den perfekte pakke", tænke på "den bedste købsoplevelse" set udfra din kundes perspektiv. Den slags kan være svær at gætte sig frem til, så du vil få de mest kvalificerede bud, hvis du laver en splittest.

Hvis du sælger dyre damesko på nettet, vil kunden så blive mere glad for sit køb, hvis der ligger en slikpose i kassen?

Eller vil kunden foretrække, at der ligger en returseddel med fri porto + en seddel, der fortæller lidt historie om skoen, designeren og evt. hvem af de kendte, som går med den. Afslutningsvist står der, at brugeren naturligvis skal have lov, at prøve skoen derhjemme - og passer den ikke, så kan den let og smertefrit returneres.


Hvad skal man med et visitkort i en pakke? Hvordan giver den værdi til kunden?

-------------

Hvis fokus er værditilførsel, så vil du opleve mere trofaste kunder, som på sigt vil øge din omsætning. En slikpose i en pakke opvejer ikke en dårlig købsoplevelse. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,


Jeg tror du misforstår mit spørgsmål en smule.. Ellers er det bare dårligt formulere af mig!
Det du skriver giver alt sammen mening for mig, men det er også den slags historie jeg søger hos folk.

Jeg vil gerne høre om hvad de har i pakken og HVORFOR, de har netop disse ting med.

Ligesom du nævner, er det klart at de forskellige målgrupper har forskellige ønsker. Men det er også derfor jeg gerne vil høre lidt forskellige perspektiver på, hvordan de opnår "den perfekte pakke".
- Det kan godt være at jeg måske kun kan bruge 20% af svarene, da de resterende 80% henvender sig til nogle HELT andre målgrupper, som ligger fjernt fra min. Men jeg er overbevist om at det får mig til at tænke anderledes, end hvis jeg bare sad for mig selv og tænkte.
"Den perfekte pakke" for mig, er jo den som giver den bedste købsoplevelse.. Ellers ville jeg ikke kalde det "den perfekte pakke" :-)

Håber det giver lidt mere mening nu?



Mvh
Rasmus 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Beklager, hvis jeg har misforstået noget :-)

Hvad skal din webshop handle med, så kan jeg måske brainstorme noget interessant 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal handle med beskyttelsesfilm til iPhone :-)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.. 

Jeg handler en masse med balloner & fest artikler, Når jeg sender balloner er det klart der ikke er nogen grund til at beskytte dem som der er med cover, 

Men jeg sender altid et postkort med lidt om firmaet med i mine pakker, udover det så har jeg en aftale med et firma som henvender sig til børne familier, de får også deres visitkort med i alle mine pakker, der er tale om lidt reklame for deres firma, de gør det samme for mig så der er et lille bytte aftale vi har lavet, jeg rammer deres kunder og de rammer mine kunder. 

Når jeg sender en stor pakke hvor der er plads til lidt ekstra. så puster jeg altid balloner op, ikke ret meget men sådan de fylder kassen ud, jeg ville selv få store øjne hvis jeg åbnede en kasse hvor der var en masse balloner, og vi tror at det er noget folk snakker om, og fortæller i middags pausen at de har haft en sjov oplevelse,

Sådan griber vi vores pakker an.. tænk ud af boksen, hvad ville få folk til at snakke om jeres firma, nok ikke at i gør det som alle de andre gør.. 

Venlig hilsen 

Thomas Lund 

All4Party.dk -

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

En flyer med billedvejledning - eller blot et stykke papir, der henviser til hjemmesiden, hvor I kan have en video.

- "til vores folie følger der 'plastikdimser med'" (du ved, dem som man kan indgå størstedelen af alle bobler med). Eller måske en lille spraydåse/klud med rensevæske, som man kan sprøjte på før og efter.

Kunder der køber jeres produkt er glade for deres telefon, derfor skal den beskyttes. Derfor kunne man sagtens reklamere med nogle lækre covers (hvis I også sælger den slags) - evt. skriv på en reklameflyer, at man kan få gratis fragt, hvis man skriver sit ordrenummer, når man bestiller coveret.

- En løs tanke kunne være noget omkring apps.
 
Nu ved jeg ikke med folie, men hvad med en abonnementslignende løsning? Hvis levetiden på folie er 6 måneder, så tilbyd i checkout, at man kan få tilsendt folie nr. 2 om 6 måneder (spar 30-50%).


Disclaimer; ovenstående er en brainstorm og ikke nødvendigvis gennemtænkt / realisérbart :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, til jer begge to!

Det input i kommer med, sætter helt klart en masse tanker i gang hos mig, hvilket jo også var formålet :-)
Dejligt at i gider tage jer 2 minutter, til lige at hjælpe!


Mvh
Rasmus 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi sender faktisk Visikort med i hver Pakke. Der står Tak for Handlen - hvem de har handlet med Osv..

Har oplevet flere gange kunder har ringet og spurgt til produkter og købt mere fordi de fandt Visitkortet i pakken. Så har de jo også nemmere ved at finde en næste gang de skal handle.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Roskilde
Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 76
Fra  Beskytter.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Tak for din feedback!
Det lyder som en super god idé...


Mvh
Rasmus 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)