Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg galt? Har kun 20 besøgende om dagen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har efterhånden været i gang i ½ år, og har jævnligt lavet nye guides og tilføjelser på min affiliate-side, men de besøgende ligger ret konstant mellem 15-30 besøgende pr. dag. Jeg mener jo, at siden fortjener lidt flere besøgende! 

Min side er i wordpress og sat op med et købt tema fra Theme forrest - Bangkok Press - og har brugt det siden August. Jeg har plug-in'et Seo By Yoast, hvor de fleste af mine sider har fået et grønt mærkat i Seo. Jeg er desuden i gang med at linkbuilde... 

Kan jeg kun forvente det antal besøgende eller gør jeg noget galt?

På forhånd tak

Johnny http://londonklubber.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har altså, som et hav af andre mennesker startet et WP site med en blog, for at tjene nogle håndører?

Dit site handler om PL-klubber i London, har du overvejet hvor man ellers kan finde information om samme emne? Har du overvejet om dit indhold er mere værd end andre sider?

Hvad gør du mener, du fortjener flere besøgende?

Rent tekniske: Hvis jeg går ind på Arsenal på dit site, så kan jeg scrolle ½ km ned på siden, hvor der ikke er indhold.

Jeg er ret stor fodboldfan, men jeg kan ikke finde informationer på dit site, jeg kan bruge til noget. Beklager!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, tak for dit svar. 

Mit site handler ikke kun om PL-klubber, men og så 5 andre klubber fra. hhv. Championship og League One. Det er klart, at der er mange sider og bøger som handler decideret om en klub. Hvis man er stor fan af f.eks. Arsenal, så går man jo på Arsenal.com, Arsenal.dk og arsenalmania osv. Du har også helt styr på, hvordan man f.eks. køber billetter til kampene osv. Den er jeg helt med på, men der er mange som ikke ved, hvordan man køber billetter uden at betale overpris!

Der hvor jeg mener, at min side skiller sig ud er, at den giver brugeren en "lynguide" i Londonklubbernes historie, stadions, pubs, hvordan man kan skaffe billetter og hvad man kan se ved de forskellige stadions i London. Det finder man KUN samlet et sted og det er på min side!

Det der gør, at jeg synes, at der er for få  besøgende er. 1) Der er ufattelig mange som hver dag rejser til London 2) Der er mange af de rejsende som ønsker at se enten en fodboldkamp eller på stadiontour. 3) Mange som generelt interessere sig for klubberne i London - Derved også et stort potentiale...

Arsenal-siden virker fint hos mig i hhv. Chrome og Explore

Igen tak for kritikken 

 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså for det første så ja, du mangler lidt noget brugbart indhold, som andre gerne vil have fingrene i. Derudover bør du nok fokusere på noget linkbuilding, da din PageRank pt. er 0, hvilket er meget lavt :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

@simon - Jeg er selvfølgelig interesseret i at gøre siden så relevant og brugervenlig som muligt. Jeg ønsker selvfølgelig også, at mine brugere får den information de har brug for. Så jeg vil da meget gerne høre hvilke informationer og viden I savner - siden der mangler brugbart indhold?  

@Jonathan - vil lige læse dit indlæg her i løbet af formiddagen. 

Tak for kritik - hører selvfølgelig gerne fra flere

Johnny - http://londonklubber.dk/ 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver så fint, at mange ikke ved hvordan man køber biletter uden at betale overpris, så går man jo udfra at du viser dette på siden ? men næh nej istedet mødes man af link til biletter til 3-4 dobbelt pris. jøsses....

Din såkalde guide til hvordan man køber biletter, uden at betale overpris, skal man klikke frem,  hvis man opdager det, mens fokus er lagt på din såkalde pris sammenligning, med biletter til massive overpriser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken.

@Sunbao - Jeg kunne da godt tænke mig, at høre om hvordan man kan skaffe billetter til ikke-merpris til f.eks. sådan en kamp som på lørdag mellem Arsenal-Tottenham og lignende medmindre man er tidligt ude, er Member eller har ansøgt sidst i Juni om billetter fra f.eks. Arsenal.dk. 

Jeg skriver netop først, hvordan man kan købe billetter gennem klubbernes egne sider eller gennem danske fanklubber. Nu er det sådan, at hvis man vil se enten Chelsea, Arsenal eller Tottenham, så skal man købe membership og være rigtig tidligt ude. Det er ikke alle som er interesseret i at købe medlemsskab eller kan købe til netop den kamp som de ønsker, fordi de er for sent ude eller ikke har opsparet nok point! 

Derfor er har jeg også lavet en prissammenligning af nogle af de skandinaviske udbydere - hvor der også er stor prisforskel på billetterne - og JA det er jo klart, at det er dyre at købe gennem dem! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Johnny:
ar jævnligt lavet nye guides og tilføjelser på min affiliate-side, men de besøgende ligger ret konstant mellem 15-30 besøgende pr. dag. Jeg mener jo, at siden fortjener lidt flere besøgende! 

Nu du snakker om linkbuilding hvilke ord arbejder du så på at få frem ?

Og kigger du på dine arikler ! er det så nogle gode placeringer du har på søgemaskinerne med de ord ?

Husk når du laver linkbuilding så skal du finde de ord der passer til teksten, og med dem der har mange søgninger - og optimere på den måde.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)