Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform skal jeg vælge til min nye webshop?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du helt præcist med det..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels, hvad mener du mere præcist med dette?

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Har du prøvet at arbejde med uCommerce? Den kan faktisk godt håndtere størrer sites.

Min pointe er bare at ROI / time2market på platforme der i sin fundamentale arkitektur har fokus på at vise indhold er at ROI er Mindre og Time2Market er længere.

Lidt provokerende så vælger du også hvorvidt du, til større løsninger, hvorvidt du vil projektlede et udviklings team. Eller om du vil implementere en online strategi.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Basseret på hvad du skriver i dit indledende indlæg, så anbefaler jeg dig at du går videre med Prestashoppen :)

Jeg har rodet lidt med OScommerce, presta, magento osv.. Presta er klart det bedste til hvad du skal bruge :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Tænk på at du skal betale for hosting istedet for et månedeligt abonnement.

Det skal forståes sådan, at du ENTEN betaler månedsabonnement ELLER du betaler for hosting.

Altså - hvis du vælger selv at hoste webshoppen, så skal du jo have et webhotel, hvor du også skal betale månedsabonnement.

Hvis du vælger en samlet løsning hos et webbureau, så betaler du godt nok månedsabonnement, men du slipper for at betale for webhotel.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mehmet,
Det kunne være interessant at vide, hvad det lige gør, at PrestaShop er bedst til denne løsning? De fleste shops fra Presta jeg er er meget ens rent visuelt. Yderligere så fornemmer jeg, at Presta er lidt af en "begynderløsning" - det er begrænset hvor mange store shops jeg har set på den platform.

Med venlig hilsen

Thomas

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas, du har helt ret i at Prestashop er en "begynderløsning", baseret på det faktum, at den er væsentligt lettere at sætte op og tilpasse for en "hobby-webdesigner" end fx Magento. Så derfor findes der også en hel del små webshops baseret på Prestashop, hvor ejeren selv har stået for både opsætning og design - Og hvor designet af samme grund, ikke er ændret markant fra standardskabelonen.

Men når det er sagt, så mener jeg at Prestashop er fuldt ud lige så fleksibelt i forhold til tilpasning af designet, som fx Magento, osCommerce, Virtuemart etc. Og langt mere fleksibelt end hovedparten af de hostede løsninger.

Jeg sidder selv og udvikler på 3 webshops pt. 2 stk. baseret på Presta og 1 på Magento. Så det er ikke fordi jeg konsekvent mener at Prestashop er den bedste løsning. Det afhænger helt af kompleksiteten både i forhold til selve webshoppen, men også i høj grad af organisationen bag.

Hvis vi taler om webshops som ejes og drives af én mand, så vil jeg dog personligt anbefale Prestashop i 99% af tilfældende, da platformen er let og billig at vedligeholde, kommer med al den mest almindelige funktionalitet out-of-the-box, og har en nem og overskuelig backend.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer nok frem til via denne tråd at Prestashop er god for mig.
Hvordan er SEO på Prestashop, godog nem at arbejde med eller?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 65
Fra  Trithon Sport Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har været utrolig glade for vores Dandomain webshop, der er overskuelig og rimelig nem at tilrette. Men der er åbenbart ingen der nævner Dandomain i tråden? Er presta og magento bedre end Dandomain pga de flere varenumre/hurtighed eller andet? Vi har p.t ca 50 varenumre og får flere for hver uge der går, så vi håber at dandomain følger med derudaf. Der findes flere danske design sites som kan tilbyde designs til dandomains for ca. 10.000. Men fremtiden ligger måske i prestashop?

http://www.trithon.dk - Salg af fitness maskiner og crossfit udstyr

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)