Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform skal jeg vælge til min nye webshop?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Umbraco og uCommerce så er du ikke afhængig af at grafikeren kender systemet men han har fuldstændig frie hænder.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du endnu ikke har fundet en løsning, så tilbyder vi lige nu en komplet shop med unikt design til lavpris. Se evt. mere om det her: http://www.amino.dk/forums/t/179568.aspx


Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Annemette Djernæs:
Okay, så indtil videre kun bud på wordpress og magento.

Wordpress (WooCommerce, WP-Commerce), Umbraco (uCommerce), og lignende er CMS Systemer der bliver puttet nogle moduler oven på for at få dem til at virke som en webshop. - Hvilket dybet set betyder de fra start er lavet med det fokus at vise information.

Magento, Prestashop, osCommerce er Commerce Platforme der i deres fundamentale arkitektur er skabt til e-handel.

Når du kigger på hvilken platform du vil gå med bør du stille dig spørgsmålet: "Skal jeg sælge, eller vise information?"

CommerceGruppen, og jeg selv personligt, er stor fan af Magento Commerce. - Specielt Magento Enterprise platformen som er en særdeles stærk Omni-Channel Retail platform

Jeg ved godt at pseudo e-handels platforme (wordpress, joomla, umbraco) godt kan sælge. - men så er jeg også helt enig i at det handler om micro sites.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils:
Jeg ved godt at pseudo e-handels platforme (wordpress, joomla, umbraco) godt kan sælge. - men så er jeg også helt enig i at det handler om micro sites.

Har du prøvet at arbejde med uCommerce? Den kan faktisk godt håndtere størrer sites.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils:

Wordpress (WooCommerce, WP-Commerce), Umbraco (uCommerce), og lignende er CMS Systemer der bliver puttet nogle moduler oven på for at få dem til at virke som en webshop. - Hvilket dybet set betyder de fra start er lavet med det fokus at vise information.

Magento, Prestashop, osCommerce er Commerce Platforme der i deres fundamentale arkitektur er skabt til e-handel.

Er fuldstændig rørende enig med Nils her.

Dog vil jeg sige, at osCommerce er voldsomt outdated i forhold til de 2 andre - for ikke at nævne tung at arbejde med! :-)

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Magento er rigtigt god til skabe duplicate content med, hvis man har få produkter og siden ikke sættes rigtigt op.


Jeg er i gang med at kigge på Magento og SEO. Kan kun konkludere at der er forskel på hvor SEO-venligt det er - afhængigt af hvordan folk har sat webshoppen op fra starten af. Desværre ikke noget alle gør. Selv større webbureauer. Jeg har selv forsøgt at sætte en SEO-venlig shop op i Magento og indtil videre ser det rigtigt lovende ud. Men der er ting der bare skal gøres rigtigt fra start :-) 

Har ikke øjnet den med at der skulle være særlige duplicate content problemer med få produkter?

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita, jeg er helt enig - har også set eksempler i Magento, hvor der slet ikke har været fokus på det!

Så er det jo rart at sælge og markedsføre et produkt, hvor systemet har så meget fokus på SEO - på både CMS og shopdelen, et eksempel på SEO-delen ved produktoprettelse:

Page Title     
    
META Keywords     
    
META Description     
    
SEO URL prefix     
   
Er felter der er standard ved produktoprettelse. Dette gælder også i CMS-delen. En ret stor fordel for folk, der måske ikke har den store viden om SEO.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Smykkebazar ApS Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode input.

Hvis man skal lave så lidt som muligt selv for at få en webshop køreklar, hvilket system skal man så vælge?

Og jeg ønsker helst ikke at binde mig til månedtlige abonnementer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Annemette Djernæs:
Og jeg ønsker helst ikke at binde mig til månedtlige abonnementer.

Tænk på at du skal betale for hosting istedet for et månedeligt abonnement.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du vælge vores "Gak i låget" - tilbud af disse årsager:

3.495,- for en unikt designet shop
Ingen månedlige omkostninger
Betalingsgateways til Visa/Dankort, MasterCard m.v. er med i prisen.
Open Source system
Hosting i 12 måneder (Pris andet år kr. 250,-)

Læs lidt mere om det her

Se evt en shop vi er i gang med her

Med i købet er over 25 års erfaring med marketing fra reklame/webbureauer. Og ikke mindst 12 måneders support.

Hvis du kan finde et bedre tilbud, så må vi overveje at lukke forretningen :D

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)