Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dynamic Web til Wordpress?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger ganske enkelt råd og hjælp til migrering af vores eksisterende website (design, indhold) fra en ældre DynamicWeb platform til Wordpress.

Der er mange årsager til at vi ønsker at migrere, men primært handler det om at vores nuværende løsning ikke fungerer særlig godt på en række platforme, at vores shop mangler funktionalitet, og at vi ønsker en enklere betjening ved nyhedsskrivning - et område vi øger aktiviteten på med flere eksterne forfattere.

Og så har vi en ide om at alt bliver nemmere, flere muligheder, bedre integration, billigere, hurtigere, genererer mere trafik, græsset bliver grønnere, himlen mere blå osv. osv.. :-) 

Det drejer sig om websitet: www.grafiskworkflow.dk

Så lad høre hvis nogen har nogle erfaringer, gode råd, eller kan bistå.

På forhånd tak,

Klavs Holm

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte at tilføje, at det primære selvfølgelig er at få lavet et Wordpress stylesheet som det eksisterende design vi har i Dynamic. Dernæst at tilføje yderligere funktionalitet, såsom bedre shop og betalingsløsning.


Arbejdet med at flytte indhold, regner vi med er manuelt arbejde vi selv må udføre i ledige stunder.. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klavs

Jeg kan programmere themet for jer, enten som almindeligt theme til 4.999 kr. eller som responsive theme til 9.999 kr.

Et responsive webdesign / theme virker på alle enheder, også telefoner og tablets.

Hvis det har interesse har jeg mulighed for at starte på opgaven ca. den 10 december.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:
Jeg kan programmere themet for jer, enten som almindeligt theme til 4.999 kr.....*snip*

Er det så inklusiv kursustilmelding og shoppen generelt med alt hvad der hører til det i backenden også. Eller vil du lave et template, hvor de funktioner bare ikke er koblet til backenden?.

Hvis du kan lave hele templatet og de funktioner der ligger i deres nuværende løsning, så er det dælme billigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:
Eller vil du lave et template, hvor de funktioner bare ikke er koblet til backenden?.

Hvad forventer du at få ud af dette tåbelige angreb / spørgsmål? 

Thomas Frost:
Hvis du kan lave hele templatet og de funktioner der ligger i deres nuværende løsning, så er det dælme billigt.

Nu er det ikke første gang jeg laver en hjemmeside, så det kunne jo være jeg havde lavet noget ligende tidligere.

Men du må da undskylde jeg trådte dig over tæerne med en for billig pris.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Karsten Sønderup Hansen:
Hvad forventer du at få ud af dette tåbelige angreb / spørgsmål? 

Wow tænkt at et kompliment kan ramme en så meget tilbage Indifferent

Jeg synes dit tilbud er rigtigt billigt, det er bestemt ikke noget angreb. Og det er især billigt hvis det er en komplet løsning. Jeg kan kun siges thumps up, og ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare at det skam ikke er noget angreb.

Hvis du i stedet havde svaret at det er en komplet løsning, så havde du fået at svar tilbage at det er godt gået.

Karsten Sønderup Hansen:
Men du må da undskylde jeg trådte dig over tæerne med en for billig pris.

Jeg har absolut intet imod dine eller andres priser. Du må sælge dine timer til 0 kroner hvis du har lyst, det rører mig ikke.Jeg brokker mig aldrig over andre priser og har aldrig gjort det.

Jeg beklager meget hvis du synes mit spørgsmål var upassende, jeg ville bare være sikker på du havde set alle funktioner, og hvis du havde synes jeg det er flot hvis du kan lave det til den pris.

Så tag det som et kompliment i stedet for at blive pigesur.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver et tilbud og du sætter spørgsmåltegn til om mit produkt virker, uden nogen form for indsigt i hvad jeg kan levere. Det kan næppe opfattes som en kompliment.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg giver et tilbud og du sætter spørgsmåltegn til om mit produkt virker, uden nogen form for indsigt i hvad jeg kan levere. Det kan næppe opfattes som en kompliment.

Jeg sætter ikke spørgsmåltegn ved dit produkt overhovedet, jeg stillede et spørgsmål til dit tilbud. Jeg har netop ikke nogen indsigt i hvad du kan levere, derfor spurgte jeg.

Du skrev du kunne levere et template, hvilket er misvisende hvis du mener en komplet løsning. Du skal bare være glad for du får mulighed for at uddybe hvad du leverer.

De få gange jeg har prøvet at sælge noget herinde, sidder jeg bare og håber der kommer spørgsmål, både omkring tilbuddet og omkring os, da det er en unik mulighed for at lave reklame, men den fanger du slet ikke, i stedet bliver du pigesur over at få et spørgsmål om det er en komplet løsning eller bare et template, når du selv kun skriver template.

Men hvis det er en komplet løsning inklusiv shop og kursustilmelding osv. så er det rigtigt billigt, og jeg håber du får opgaven.

Jeg beklager igen at du tror et spørgsmål på noget der er uklart formuleret betyder at jeg sætter spørgsmåltegn ved dine produkter, det var ikke meningen og jeg undskylder hvis du føler dig trådt på.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes egentligt at det er ret tydeligt at det er temaet han byder ind på, ikke alle de underliggende funktioner i websitet.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

John - jeg tænker faktisk, at efterfølgende uddybninger lægger op til at det er komplet.

"Nu er det ikke første gang jeg laver en hjemmeside, så det kunne jo være jeg havde lavet noget lignende tidligere"

Da jeg læste Karstens første indlæg, forekom det mig dog, præcist som du læste det, at der var tale om et theme ("Jeg kan programmere themet for jer").

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)