Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra Dynamic Web til Wordpress?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tror du mistede en kunde der, var godt nok et dumt svar

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klavs

Så lige på sitet, og syntes ikke det ligner en opgave der ligger lige til højre benet at løse i Wordpress, selvfølgeligt kan det godt lade sig gøre, men jeg vil tror at et system der i højere grad er baseret på "Structured Content" end Wordpress ville give en bedre redigeringsoplevelse.

Har du kigget på f.eks. Drupal eller Umbraco? de ville nok begge være bedre valg.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det Lundsby siger +1

Og sørg for, at der er en fornuftig person med til at få flyttet alle URLer på den rigtige måde...

Du får svært ved at ramme de dersens dynamiske .aspx sider. Så der skal laves en mængde 301 redirects i hånden.

Google sitesøgning, giver mig ikke indtryk af, man kan gennemskue systemet.

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Fra  WP House ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klavs Holm

Vi hos WP House lever af at konvertere/migrere grafisk design eller bestående hjemmesider (html eller CMS) over i WordPress for reklamebureauer og grafikere.

Vi kan nemt og billigt lave din side om med de nuværende funktioner, og integrere andre funktioner efter dine ønsker, så det virker på alle de gængse platforme.

Kantakt mig, så vi kan gennemgå dine ønsker og tanker om, hvad og hvordan din hjemmeside skal være og fungere i fremtiden, og jeg regner en pris på, hvad det vil koste at få lavet, så det er lige efter dit hovede.

Jeg kan ikke love dig at græsset bliver grønnere og himlen mere blå, men jeg kan love, at du får mere tid og overskud til at nyde det grønne græs og den blå himmel, når du har fået en løsning fra os. Du vil få en hjemmeside, der er let at vedligeholde, virker perfekt og er forberedt til søgemaskineoptimering - og skulle du ønske flere besøgende, kan vi også være behjælpelige der.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jes Per Boisen
WP House

28 30 79 03 / jes@wphouse.dk

 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 45
Fra  Medit Consult Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Tusind tak for de svar, råd, tilbud og meningsudvekslinger i har givet min tråd.

Jeg er blevet klogere og vil naturligvis tage fat i jer der har budt ind med jeres tilbud om assistance.

Nu vil jeg dog først gøre min del af arbejdet, nemlig få lavet en ordentlig beskrivelse af hvad det helt præcis er for en migrering, ny funktionalitet, ønsker og behov osv vi søger.

I hører fra mig :-)

Bedste hilsner,

Klavs Holm
Direktør
www.grafiskworkflow.dk

 

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

kh@meditconsult.dk:

Arbejdet med at flytte indhold, regner vi med er manuelt arbejde vi selv må udføre i ledige stunder.. 

Jeg skal selvfølgelig ikke bestemme hvordan I vil løse indholds-flytningen, men med så meget indhold som Google giver mig indtrykket af at I har, kan det sikkert betale sig at få fat i en kontakt som har godt styr på databaser til at kigge på den del, sådan at indholdet kan konverteres til WordPress-indhold.

Jeres opgave er forholdsvis backend-tung (hvis I vel og mærke skal have en en-til-en kopi af siden, og ikke en opdateret udgave), så det kan helt sikkert spare jer en masse mandetimer at få fat i nogle dygtige udviklere, som er skarp på de to database-formater.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)