Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Nørgaard:
 er det langt over 50%

 

tror du ser forkert, det er 5-10%, husk at du sikkert ser det i dit adminpanel som "dankort" hvor det faktisk er "visa-dankort"

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for de mange svar :-)

Jeg har allerede lavet en aftale med Quickpay som betalingsgateway, da der ikke var noget oprettelsesgebyr og samtidig var det gratis året ud.

Jeg tror jeg vil vælge Euroline som indløser og så vente og se om det bliver nødvendigt med Nets/Teller mht. rent Dankort. Tror umiddelbart ikke, at det er nødvendigt, så længe der er mulighed for betaling med VISA/Dankort. Med hensyn til Euroline har jeg dog læst et sted, at det kan være lidt svært at blive godkendt, hvis man ikke har 100.000 kr. eller mere i omsætning om året. Er der noget I kender til ? Mht. forventet omsætning synes jeg, at det er utrolig svært at sige et tal. Webshoppen kommer til at sælge boligtilbehør/boligtekstiler, som har en gennemsnitspris på ca. 150-200 kr. Men ved simpelthen ikke, hvad jeg kan forvente omsætningsmæssigt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Nørgaard:
på min shop - www.dk-shoppen.com   er det langt over 50%

Er det "Rene" Dankort, eller både Dankort og Visa/Dankort?  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Smilla71:
Med hensyn til Euroline har jeg dog læst et sted, at det kan være lidt svært at blive godkendt, hvis man ikke har 100.000 kr. eller mere i omsætning om året. Er der noget I kender til ?

Igen, prøv at hive fat i dem. Fx. ring til dem på telefon 3673 7349. De kan hurtig hjælpe dig videre. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået svar fra Euroline og det var desværre rigtigt, hvad jeg havde læst et sted.... :-(

"På grund af omkostninger i forbindelse med at oprette og oplægge aftaler har vi et minimumskrav på årlig omsætning på 100.000 DKK"

Rigtig ærgerligt :-(

Overvejer nu at bruge e-wire. Nogen der har erfaringer med dem ?

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter E-Wire på min shop www.SkærmBeskyttere.dk dette er fordi jeg ikke ønsker at bruge PayPal da de jo af og til har lidt problemer... 

Jeg har en "light" konto som ikke koster andet end oprettelse. Systemet fungerer udemærket dog kan jeg se at nogle springer fra efter at de egentligt har valgt at handle. Vi har spurgt disse kunder, og udfordringen er her at de skal oprette en konto ved E-Wire for at gennemføre betalingen, og dette er ikke i alles interesse

Set bort fra ovenstående så er E-Wire allright, ugentlige udbetalinger (koster dog 5 kroner), og et ok system som kan indopereres i langt de fleste opensource shops for selv nybegyndere.

Et godt tilbud fra E-Wire ville være at man kunne tilknytte et E-Wire mastercard til sin konto, men dette er desværre ikke muligt.

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med Mastercard, nogen som aner, hvor mange der egentlig bruger Mastercard?

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget som man via e-wire kan se specificeret

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk lige, At euroline er en uges tid om at levere dig pengene. Med nets har du dem dagen efter. - Samtidig med at Euroline tager en høj procentdel... Tag nets også. Du sparer hurtigt det gebyr på 1000 om året.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:
Tag nets også. Du sparer hurtigt det gebyr på 1000 om året.

Men gebyret på 1000 kr. pr. år er jo kun for dankort og Visa dankort alene. Normalpris for oprettelse af international indløsningsaftale er 3500 kr. - tror nok de igen-igen i år kører oprettelse på 1000 kr. eller gratis, som de normalt gør sidst på året. Men dankort og internationale kort hos Nets koster således 2000 kr. om året - hvert år i faste udgifter - det kommer man ikke udenom. Så hvis du med Nets vil modtage dankort + internationale kort, så har du altså en fast udgift på 2000 kr. pr. år + transaktionsgebyrer. Og dertil kommer så din betalingsgateway, som koster et fast månedligt gebyr, oftest mellem 99 kr. og 200 kr. pr. måned.

Carsten Kvist:
Husk lige, At euroline er en uges tid om at levere dig pengene. Med nets har du dem dagen efter. - Samtidig med at Euroline tager en høj procentdel

Euroline tager ikke nødvendigvis en høj procentdel - den forhandles individuelt efter omsætning.

Husk også lige, at nogle andre (f.eks. PayPayl og Moneybookers) tager en tårnhøj procentdel eller først udbetaler pengene efter 25 dage eller mere - eller kræver et højt gebyr, hver gang man skal hæve ens penge.

Der er nok ikke et endegyldigt svar - det afhænger helt af webshoppen - og derfor tillader jeg mig igen at linke til min artikel, for det er altså ret individuelt, hvilke overvejelser, man skal gøre sig, når man vælger betalingsgateway og indløser

:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)