Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god artikel du har lavet, Presta :-) Men synes, at du bør tilføje, at Euroline kun handler med butikker med min. 100.000 kr. i omsætning om året :-(

Som sagt overvejer jeg nu, at bruge e-wire, da jeg netop også synes, at Nets priser er for høje. Men jeg vil rigtig gerne høre fra lidt flere om deres erfaringer med e-wire :-) Kunne i øvrigt se på deres side, at man muligvis kan få en rabat. Nogen, der kender til det ? Ville også være rart at man kunne teste deres system, så man bedre kunne danne sig et indtryk af, hvordan det foregår. Det kan man f.eks. med e-pay og Quickpay.

Håber at høre fra flere med erfaring med e-wire :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

To ting som er værd at notere sig:

1) Euroline tager hverken dankort eller visa/dankort, men gør det måske 'snart'. De har gjort det 'måske snart' i rigtig lang tid.

2) Du behøver ikke at have 100.000,-  i omsætning for at få en aftale med Euroline. Men, det er lettere at få en aftale, hvis du anslår at din omsætning, på sigt, kommer over 100.000,- ----

- Soren Larsen

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten: Jeg har netop fået skriftligt afslag fra Euroline med den begrundelse, at de stiller krav om min. 100.000 kr. i omsætning om året.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Smilla71:
Det er en god artikel du har lavet, Presta :-) Men synes, at du bør tilføje, at Euroline kun handler med butikker med min. 100.000 kr. i omsætning om året :-(

Tak for det. Jeg var ikke opmærksom på, at de nu kræver 100.000 i omsætning pr. år. Det gjorde de ikke tidligere på året, men de er måske blevet mødt af en kæmpe efterspørgsel og har været nødt til at stille højere krav.

Det kunne være rart, hvis de fulgte med her på Amino og ville bekræfte dette - men ellers skriver jeg til dem og opdaterer så artiklen.

Smilla71:
Håber at høre fra flere med erfaring med e-wire :-)

Find en side, der bruger Ewire og prøv at foretage et køb. Er du en almindelig gennemsnitsbruger, vil du hurtigt blive træt og finde en anden side at handle på, hvor købsprocessen ikke kompliceres af ekstra trin. Det er mit bedste råd:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:
Find en side, der bruger Ewire og prøv at foretage et køb. Er du en almindelig gennemsnitsbruger, vil du hurtigt blive træt og finde en anden side at handle på, hvor købsprocessen ikke kompliceres af ekstra trin. Det er mit bedste råd:-)

Enig. Men har man andre muligheder så end PaypalSad

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Enig. Men har man andre muligheder så end Paypal?

Med mindre du stort set sælger ingenting og ikke regner med at komme til det  (og hvis du gør det, så hvorfor overhovedet have en webshop), så ja...

Dine konverteringer vil alt andet lige være bedre med en professionel betalingsløsning. PayPal er efter min mening slet ikke egnet til danske webshops - jo måske som et alternativ blandt andre løsninger...

Omkostningerne til en indløsningsaftale kan du trække fra i dit regnskab - mange vælger desværre at sige, at de jo ikke har meget salg, så derfor vil de også hellere skræmme kunder væk ved at "spare" en indløsningsaftale og vælge noget alternativt. Vent dog hellere med emærket, Trustpilot osv. og alle de andre såkaldte "gode" tilbud, man får som iværksætter - sats i stedet på at bygge din shop op, som en god, troværdig shop og giv god kundeservice - så vil dine kunder også give dig værdi tilbage.

Omkostningerne til de "alternative" betalingsmåder kan hurtigt give bagslag i form af mindre salg, mindre troværdighed, store omkostninger i gebyrer osv. osv.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

Carsten Kvist:
Enig. Men har man andre muligheder så end Paypal?

Med mindre du stort set sælger ingenting og ikke regner med at komme til det  (og hvis du gør det, så hvorfor overhovedet have en webshop), så ja...

Dine konverteringer vil alt andet lige være bedre med en professionel betalingsløsning. PayPal er efter min mening slet ikke egnet til danske webshops - jo måske som et alternativ blandt andre løsninger...

Omkostningerne til en indløsningsaftale kan du trække fra i dit regnskab - mange vælger desværre at sige, at de jo ikke har meget salg, så derfor vil de også hellere skræmme kunder væk ved at "spare" en indløsningsaftale og vælge noget alternativt. Vent dog hellere med emærket, Trustpilot osv. og alle de andre såkaldte "gode" tilbud, man får som iværksætter - sats i stedet på at bygge din shop op, som en god, troværdig shop og giv god kundeservice - så vil dine kunder også give dig værdi tilbage.

Omkostningerne til de "alternative" betalingsmåder kan hurtigt give bagslag i form af mindre salg, mindre troværdighed, store omkostninger i gebyrer osv. osv.

Meget enig.

Paypal og Ewire er i mine øjne heller ikke muligheder.

Jeg påpegede også bare, at der så kun er Paypal tilbage til ingernationale kort, ikke?

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil jo ikke skræmme mine kunder væk, så må hellere vælge Nets kan jeg forstå :-)

Jeg kan se, at det er en længere ansøgning, der skal udfyldes. Nogen, der kan fortælle, om det er svært at blive godkendt og hvor lang tid der går, inden man får svar ?

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Presta:

Carsten Kvist:
Enig. Men har man andre muligheder så end Paypal?

Med mindre du stort set sælger ingenting og ikke regner med at komme til det  (og hvis du gør det, så hvorfor overhovedet have en webshop), så ja...

Dine konverteringer vil alt andet lige være bedre med en professionel betalingsløsning. PayPal er efter min mening slet ikke egnet til danske webshops - jo måske som et alternativ blandt andre løsninger...

Omkostningerne til en indløsningsaftale kan du trække fra i dit regnskab - mange vælger desværre at sige, at de jo ikke har meget salg, så derfor vil de også hellere skræmme kunder væk ved at "spare" en indløsningsaftale og vælge noget alternativt. Vent dog hellere med emærket, Trustpilot osv. og alle de andre såkaldte "gode" tilbud, man får som iværksætter - sats i stedet på at bygge din shop op, som en god, troværdig shop og giv god kundeservice - så vil dine kunder også give dig værdi tilbage.

Omkostningerne til de "alternative" betalingsmåder kan hurtigt give bagslag i form af mindre salg, mindre troværdighed, store omkostninger i gebyrer osv. osv.

Hopper lige ind her, undskyld hvis du har forklaret det før.

Jeg er lige ved at starte en webshop og vil gerne derfor have en betalingsløsning på plads. Jeg har dog ikke kapital bag mig til at stifte et ApS, fx. Da jeg kontaktede Euroline om en aftale blev jeg benægtet, og den meget flinke medarbejder forklarede mig så at fordi indløserne jo giver kredit til kunderne af netbanken, så skal der altså være noget sikkerhed bag. Og det er ligemeget om det er Euroline, Swedbank eller Nets (ifølge ham)

Så selvom jeg meget gerne ville bruge penge på en ordentlig betalingsløsning, så er jeg bare ikke kreditværdig nok i deres øjne. Jeg ved ikke hvilken løsning der er til det, men nu starter webshoppen med Paypal og måske Ewire (erfaringer?) og så må jeg jo bygge kapital nok op, til forhåbentlig at kunne få en ordentlig aftale hurtigt.

Jeg forstår ikke helt hvordan de mindre nye webshops gør det, men der må jo være en vej jeg ikke kender.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)