Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger 'partner in crime' ... måske indenfor software/hardware udvikling?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Gennem denne tråd synes jeg at jeg har gjort det så klart jeg nu kan hvad mine interesser er, dog uden at udelukke noget. At opfinde er revoultionerende produkt er vel et spørgsmål om ambitioner og om 'the eye of the beholder' (sorry kan ikke lige oversætte den) - hardware og software udvikling rammer vel indenfor det jeg mener mine kompentencer umiddelbart ligger i og omkring.

Meningen med mit opslag er ikke at du eller andre skal blive interesseret i min revolutionerende idé, nok nærmere at folk kan danne sig en mening om mig og måske relatere det til noget i samme retning de også gerne vil.

Det der interesserer mig mest i denne verden har slet ikke noget med arbejde og iværksætteri at gøre, så det er irellevant for mig at beskrive her.

Jeg er taknemlig for din idé til en forretning, men når det 'bare' er en idé og ikke en person der gerne vil udføre den sammen med mig, så er det i mine øjne 'bare' en idé ... og dem kan jeg sagtens finde en masse af et eller andet sted inde i mit hovede.

Tak ...´Smile

-Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Det er helt rigtigt, man skal starte et sted. Det jeg er 'bange for' er vel bare at være 2'nd til en anden mands idé og vision.

Jeg kunne sagtens se mig som en sådan person, så der var ikke nogen misforståelse som sådan Smile

For mig er det bare vigtigt at der ikke er én der laver én ting og den anden graver lidt i sin egen grøft fordi man måske ikke lige er helt stærk i det den anden laver. Det optimale ville være at kunne inspirede hinanden og udfordre hinandens knap så stærke sider.

Du skriver du ikke er så stærk til at sælge og markedsføre dine produkter, alligevel har du formået at gøre netop dette da jeg kan forstå at du allerede har kunder til dine produkter? - så det kan måske godt være du ikke er 100 meter mester i at sælge/markedsføre, men du ved nok godt hvad du gerne vil opnå alligevel, lidt ligesom jeg måske ikke er 100 meter mester i at kode men jeg godt ved hvad jeg ville implementere af features hvis jeg skulle sælge mere af det Wink

Men jeg synes da stadig at det er værd at smide en kande kaffe efter og se hvor vi ender, det kunne jo være at det 'ik' blev så ringe endda' for nu at hive den mørke jyske side af mig frem Big Smile

-Martin

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det lyder godt nok lidt som om vi ikke helt er på samme spor.

Du søger en eller anden som du kan opfinde/opstarte noget nyt i fællesskab med.

Jeg søger en eller anden som har noget han kan byde ind med i min forretning. En som jeg kan sparre med om forretningens videre udvikling, en som med tiden vil tage partnerskab i min forretning. Ikke fordi jeg mangler kapital, men fordi jeg mangler én der vil tage ansvar og ejerskab i en del af forretningen.

Som tidligere nævnt, giver jeg alligevel gerne en kop kaffe eller to, hvis du har tid og lyst - om ikke andet kan vi begge få udviddet vores horisonter :)

/Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Kan DU programmere den ide jeg sendte til dig på mail ?

Hvis ja, så kunne jeg godt være interesseret i at snakke videre om den sammen med dig, og måske starte et partnerskab på lidt længere sigt...

God søndag :-)

Mvh. Thomas Hansen
Passioneret iværksætter...
Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

kender godt dine tanker med arbejde i Nordjylland jeg har et lille tømmer firma jeg startede for 3 år siden. har haft 2 handels virksomheder før det lige nu søger jeg selv en partner til et nyt firma der skal sælge el cigaretter og tilbehør der til, men hvis det skal blive godt skal jeg have en god partner jeg har en rigtig god kontakt til produktet og der rigtig god avance på det hvis

hvis det er noget der har din interesse så skriv til mig 

MVH claus 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)