Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med digitale downloads og gamecards, intet varelager. Går til højst bydende.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Vinteren er godt på vej og derfor er det jo rart at kunne sidde derhjemme i varmen og tjene penge på sin webshop!

Derfor har vi et godt tilbud, til den der byder højest:

http://game-cards.dk er en webshop med game cards og spil til digital download.(Altså ingen fysisk forsendelse).

Webshoppen er udelukkende lavet i et forsøg på at sælge den med det samme. Puha, det var da mærkeligt, ik?
Det er det måske, men i en tid hvor man som nystartet virksomhed skal prøve at være et skridt foran, for at kunne følge med, har vi(dan-net.dk) tænkt at det måske også kan betyde at man skal lave en hjemmeside til en kunde, der vel og mærke ikke vidste at de ville have en hjemmeside - før nu!

Vi har set mange indlæg herinde, der handler om folk der gerne vil starte en webshop med dropshipping, eller med et minimum af varelager - og så er dette intet mindre end en god idé!

Vi har fundet et eksempel på en leverandør af produkterne(Og der er mange flere produkter end der er oprettet på hjemmesiden).
Du er selvfølgelig velkommen til at finde en ny/bedre/billigere - men du har ihvertfald et udgangspunkt.
Vi har testet betaling via paypal - og vi er klar til at opsætte betaling via en betalingsgateway som f.eks. epay - helt gratis.(Du betaler selvfølgelig for aftalen hos betalingsudbyderen).
Webshoppen er lavet i et nemt og overskueligt system, som alle vil kunne sætte sig ind i, i løbet af kort tid.


Selvom webshoppen er klar til at køre, så er der selvfølgelig massere af muligheder for at udvide, ændre og optimere efter egne ønsker. Du skal jo også selv have lov at sætte præg på din forretning.

Vi tilbyder 1 års gratis hosting af webshoppen, hvilket inkluderer, telefon support, mail support, individuel backup, mails, mm.

Budet starter på 3000 kr. ex moms. (3750 inkl. moms).
Jeg mener at kunne huske at Hr. Thorborg ikke bryder sig om bud i kommentarene, så det håber vi i vil respektere og smide dem i en besked eller pr. mail istedet.

Er du fan af den gode gamle telefon, kan mit nummer findes nedenfor :)

Grundet det nye koncept, prøver vi dette af i en hel uge - Så er der også lidt tid at tænke i :)
Dvs. højeste bud d. 27/11 kl 19.00 vinder. 
 

Vi glæder os til at se om dette fanger jeres interesse og vi glæder os til at høre jeres bud.

De venligste hilsener,

Simon Thomassen
info@dan-net.dk
Tlf.: 28919911 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du sige hvor omtrent avancen ligger på denne type produkter ?

( flot side forresten :) )

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

kan du sige hvor omtrent avancen ligger på denne type produkter ?

( flot side forresten :) )

Hej Jesper,
Jeg kan give et konkret eks. som jeg også lige har sendt til en anden i PM.
 
Call of duty: Black Ops 2
Spillet koster 36,50 euro hos leverandøren(Og kan fås billigere ved køb af større antal)
Det er ca. 273 kr
 
Hos Coolshop som ligger nr. 1 på google når jeg søger efter spillet, får du spillet til 382 kr.
Og så skal du jo vente 2 dage før det kommer med posten.
 
På game-cards.dk kan dine kunder komme igang, lige så hurtigt som du kan sende dem en mail med deres kode/download.
Dette bør man måske endda lave helt automatiseret, så man ikke skal gøre noget selv, når en ordrer tikker ind. 
 
Tak for de pæne ord om siden, det sætter vi pris på :)
Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Uha lyder yderst spændende kan du fortælle hvor længe du regner med auktionen kører? og hvordan med højeste bud osv.?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@Call of duty: Black Ops 2

Spillet koster 36,50 euro hos leverandøren(Og kan fås billigere ved køb af større antal)
Det er ca. 273 kr.
 
...  Ok siger mig ikke så meget - kan ikke finde det på siden.. :) Jeg tænkte mere om du kunne sige noget om avance % i snit på produkterne ?
 
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Staffan:

Uha lyder yderst spændende kan du fortælle hvor længe du regner med auktionen kører? og hvordan med højeste bud osv.?

Godt tænkt - Jeg skriver budene i tråden løbende :)

Jeg har nu rettet indlæget. Højeste bud d. 27/11 kl 19.00 vinder :)

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter lidt research må jeg sige at jeg trækker mig igen

Eftersom det ligner at i sat et betalings theme op i OpenCart

http://demo.bossthemes.com/#gameworld

Ved godt der er host og support med og det da sikkert også billigt hvis man ikke selv kan finde ud af at sætte det op :)

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

@Call of duty: Black Ops 2

Spillet koster 36,50 euro hos leverandøren(Og kan fås billigere ved køb af større antal)
Det er ca. 273 kr.
 
...  Ok siger mig ikke så meget - kan ikke finde det på siden.. :) Jeg tænkte mere om du kunne sige noget om avance % i snit på produkterne ?
 

Her er linket til produktet på Coolshop: CoD black ops 

Vi skal jo ikke diktere hvor meget du skal sælge dine produkterne for. Hvis du vil have procenter, så tror jeg ved hurtigt hovedregning at du tjener lige under 15% på denne vare, hvis du vælger at tage præcis det samme som coolshop. Det er ikke umiddelbart alverden, men udemærket at starte på.
Der er med sikkerhed endnu billigere leverandører derude. 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Staffan:

Efter lidt research må jeg sige at jeg trækker mig igen

Eftersom det ligner at i sat et betalings theme op i OpenCart

http://demo.bossthemes.com/#gameworld

Ved godt der er host og support med og det da sikkert også billigt hvis man ikke selv kan finde ud af at sætte det op :)

Det er fuldstændig korrekt. Du forventede ikke at en webshop til 3000 kr. havde et unik design fra en grafiker vel? :)

Shoppen er sat op i Opencart, præcis som alle andre webshops vi laver for vores kunder.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke :)

Men du skriver intet sted i teksten at det ikke er unik men så igen du skriver heller ikke det er ikke er unikt

Også derfor jeg bare skriver det til information og som jeg siger det billig nok hvis man ikke selv kan finde ud af alt det tekniske

Men da jeg er lidt teknisk anlagt siger jeg også bare tak for tilbuddet men nej tak :)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)