Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En dygtig men billig web gut :)

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bmillner:

Hvor finder man billige men stadig folk som kan finde ud af at lave en internet side/ web shop ?? :)

Hej,

Nu er "billigt" relativt. Du kan sagtens finde en på14, som har programmeret lidt for sjov, som nok godt vil kunne sætte en hjemmeside op for dig for 200 kroner. Men du kan også nemt finde en lidt mere erfaren "web gut", som du kalder dem, som nemt kan gøre det samme som ham på 14 - men tilgengæld leverer det således, at du har de langt bedre forudsætninger for at få succes. Selvfølgelig for en merpris.

Du er velkommen til at sende en PM til mig, hvis du skal have noget lavet. Så kommer jeg med et super godt tilbud til dig.

God aften :-)

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick rammer et eller ande sted det det handler om.

Hvad er dit mål med siden? Hvis du vil leve af den, er det et stort sats kun at gå efter billigste leverandør. Er det "bare" et hygge/hobby projekt, så er forudsætningere selvfølgelig anderledes, og så kan prisen sagtens være den afgørende faktor for dig.

Så tænk over hvad dine behov er, undersøg de potentielle leverandører og vælg så ud fra det.

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Sindal
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 11
Fra  sgdesign.dk Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nogen herinde skriver så finder man billige dygtige webgutter i Indien, men kan være kommunikationen vil være et problem.

Vil helt klart foretrække en knap så billig men dygtig webgut fra DK, hvor i kan være i tæt dialog under hele processen.

Der findes jo webshop løsninger nærmest fra gratis og op til det uendelige! Er gerne behjælpelig med evt. opsætnings af webside/webshop, men yderligere detaljer er selvfølgelig en forudsætning...

Mvh

Sølve

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil selvfølgelig fortrække at siden får succes, og med tiden noget jeg vil skulle leve af. Jeg er ikke helt nede i 200 kr, men har et budget, hvor jeg skal holde det inden for 10000 kr. Jeg søger en som kan lave en hjemme side for mig, i samarbejde med mig, og mine ønsker. Jeg skal sælge tøj, så den skal kunne nogle forskellige ting og søger også et program hvor man kan have system i sit lager med tøj. Hvis du kan noget i den stil, må du gerne skrive til millne@live.dk - tak :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

bmillner:
Hvor finder man billige men stadig folk som kan finde ud af at lave en internet side/ web shop ?? :)

Måske er der en vej, uden om at få andre til at lave shoppen, og det vil nok være meget billigere.

Jeg syntes du skal prøve CloudSprout. CloudSprout er en SiteBuilder til bygge webshops og sites. Med CloudSprout er det nemt at bygge selv, det hele foregår via drag-n-drop, og der er ingen programmering involveret.

Hvis du kender Adobe's programmer, vil du forhåbentligt føle dig hjemme i CloudSprout. Her er copy/paste, history og endda på samme tastatur genveje.

En anden vigtigt ting, er muligheden for Responsive Design. Som er en teknik til at få siden til at tilpasse forskellige enheder som smartphones , tablets og selvfølgelig almindelige PC'er. Hvorfor bygge en shop i 2012, der allerede er forældet i 2013, det vil den være hvis ikke den understøtter Responsive Design.

I starten er CloudSprout gratis, men senere når der er gang i din forretning og du har omsæt for over 3750 kr. i 3 måneder i træk. Så koster CloudSprout med e-handel 375 kr. pr. måned.

Vi launcher d. 3 december, så giv os en chance og se om CloudSprout ikke er løsningen, der kan sætte dig fuld kontrol over dit site og sparer dig en masse penge.

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kommer man i kontakt med ham thomas? :)

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil tjekke siden ud, tak :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Er det ikke påfaldende at alle dem der ikke mener at en gut på 14 til 100 kr. + 1½ L Cola, og fri adgang til pizza,  i timen ikke kan laven en hjemmeside der sælger, selv er nogle der sælger webløsninger? :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

bmillner:
Hvordan kommer man i kontakt med ham thomas? :)


Jeg har sendt dig en privat besked.


Med venlig hilsen

Thomas

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Carsten Kvist:

Er det ikke påfaldende at alle dem der ikke mener at en gut på 14 til 100 kr. + 1½ L Cola, og fri adgang til pizza,  i timen ikke kan laven en hjemmeside der sælger, selv er nogle der sælger webløsninger? :-)

Jeg menes ikke at der er nogen der har sagt at nye udviklere ikke kan lave hjemmesider. Min personlige holdning er at man altid skal være frisk på at få noget innovation hen over ens hjemmeside, og dette kan gøres via unge. Men det ændrer ikke min holdning omkring at en der lever af at lave hjemmesider, i stort set alle tilfælde kan leverer et langt bedre stykke håndværk i form at konvertering og optimering end en ny udvikler kan.

Know-how får man efter at man selv har været et maraton igennem, og man kan ikke forvente at en der vil levere en hjemmeside til 200 penge, har løbet det helt igennem.

No offense til folk som gør efter den absolut billigste løsning. Jeg siger bare at folk skal være klar over at de ofte kan få lidt mere end blot standarden, for flere penge.

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)