Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vinderen af Amino’s Webshop Priskrig … eller få en webshop for MINUS 550 kr.:-)

Side 14 ud af 14 (140 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Har i ændret i Jeres koncept?

Ja, i den grad. Vi troede at vi var et cms/webshop system, men det viser sig at vi er en SiteBuilder.

Det er også meget sjovere for mens der i cms verden, er langt imellem succes'er og utroligt mange på markedet.

Så er der relativt få site buildere og de skovler stortset allesammen penge ind.

Med skiftet til Site Builder har også betydet, at fra at vi istedet for kun at fokuserer på designere, nu fokuserer på alle, der gerne vil bygger sites og shops. Det betyder at vi er nødt til at være meget stærkere indenfor templates, og at vi har meget mindre fokus på Photoshop.

Boysen:
Nu har jeg selv en webshop og administrerer et par stykker andre. Men det virker umiddelbart til at du ikke er interesseret i at have mig som kunde? Altså webshop ejere der allerede har en webshop og sælger + cirka 3700 pr. måned.?

Vores døre vil altid være åbne for dig, men vores fokus er folk der står og skal bygge shops. Vi har to primærer selling points, nemligt gratis og så responsive design, hvis man har andre prioriter, så kan det sagtens være at der er andre systemer der er et bedre fit.

Boysen:
Jeg mener den eneste fokus du har i din markedsføring her på amino er prisen, hvilket ved første øjekast er det der interessere mig mindst.

Jeg tror det er vigtigt, at vi ikke prøver at være alt for alle, så vi fokuserer i høj grad på dem, for hvilket prisen er vigtig.

Boysen:
Jeg mener den eneste fokus du har i din markedsføring her på amino er prisen, hvilket ved første øjekast er det der interessere mig mindst.
Der er mange andre ting som interesserer mig, men dem fokuserer du ikke på, hverken her eller på din hjemmeside

Fokuseret her på Amino, har og vil fortsætte med at være pris i høj grad. Men på vores website er vi ved at lave en "Tour" side, så man også kan se hvad vi kan med Responsive Design, Drag-n-drop, SEO etc.
 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
men vores fokus er folk der står og skal bygge shops.

Det må jeg jo så accepterer :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er lidt flovt, men vi har lavet en fejl, så man ikke har kunne tilmelde sig de to seneste dage. Problemet er nu løst, så man kan rolig tilmelde sig.

Rent teknisk, var fejlen at vi var løbet tør for interne dns-navne til nye sites. Vi havde ikke ventet at vi ville få 200 signups så hurtigt. Nu er der lavet flere navne, og næste gang vi er ved at løbe tør, får jeg en mail.

I løbet af dagen vil vi frigive den første template, så man kan bygge ud fra det er forhåbentligt startskudet til mange flere templates.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg tilmeldt mig. Glæder mig til at prøve kræfter med det. 

Er det muligt at få den hostet på egen server (meebox), og kun betale for jeres fine system? Jeg har nemlig i forvejen domæne og server hos meebox, som jeg er tilfreds med.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michel

Desværre er det ikke muligt, at få hostet CloudSprout sites, hos andre end CloudSprout. Tilgengæld er både systemet, og hosting gratis hvis man holder sig indenfor 3750 kr. i omsætning for Webshop og 3 Gb trafik/200 Mb plads for almindelige sites.

Det er selvfølgeligt surt, hvis du allerede har betalt for dit Meebox abonnement, men med CloudSprout har man ikke rigtigt noget at bruge et almindeligt webhotel til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Ja det var sgu ærgerligt - så må vi holde os til breezi.

Grunden hertil er at vi har forudbetalt 36 måneder hos meebox, og derudover har vores mailkontoer til at køre derpå så det bliver noget rod at flytte domænet over til jer osv.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lundsby:
Tilgengæld er både systemet, og hosting gratis hvis man holder sig indenfor 3750 kr. i omsætning for Webshop og 3 Gb trafik/200 Mb plads for almindelige sites.

Peter du har lavet et system hvor man bander over at sælge for meget :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michel

Jeg mener også Breezi er hosted, så jeg tror heller ikke at i kan flytte det til Meebox.

Fælles for både os og Breezi er imildertid at vi ikke har mail med, så den kan du stadig bruge hos Meebox.

Man behøver iøvrigt ikke at flytte sit domæne til os, man laver bare en reference (cname) i ens dns til det cloudsprout navnet for sitet.

Med venlig hilsen

Peter Lundsby, CloudSprout

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Peter du har lavet et system hvor man bander over at sælge for meget :)

:-)

Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt koncept Wink

Kan man få det til at fungere med surftowns tilbud, webhotel og domæne 10 kr. pr. måned?

http://surftown.dk/juletilbud

Venlig hilsen

Sara

Side 14 ud af 14 (140 indlæg)