Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om Victoriamilan.dk som opfordre partnere til at være utro?

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Jensen:

Slap nu lige lidt af makker, nu kan jeg se at du i en anden tråd her har skrevet noget hen af det samme som i denne.

Har du blot oprettet en profil på amino (som er et iværksætter forum) for at kommentere / oprette indlæg omkring kritik af sider som giver anledning / opfordrer til utroskab?. - Og samtidig sprede religiøse vendinger om at utroskab er djævlens værk?.

Jeg synes selv at utroskab er dybt forkert, men hvordan aldrig vælger at markedsføre deres forretning og dem som vælger at bruge siden er deres egen sag det gider jeg ikke at hænge mig i. 

Men hvis vi skal dreje indlægget lidt ind på noget som har en form for relevans for Amino. Så er den markedsføring som victoriamilan har lavet jo genial, som andre også har nævn i og med at den kan skabe så meget omtale både i pressen og i indlæg som dette. :)

Fortsat god weekend.

alt markedsføring er ikke den bedste markedsføring måde , at han har før  sagt sin mening omkring samme emme er ok i hvert fald for mig , han fastholder sit standpunkt og det viser han holder på sin mening omkring et emme

dog er verden meget dobbelt moralske og utroskab er jo få en fornøjelse i livet som sin partner ikke bifalder , for det er ikke utroskab vis man er enig om man må have flere partner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1753
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden burde lukkes hvad er det for noget at opfodre til.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København K
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 130
Fra  Liv'IN - www.livin.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaelBrun:
Virksomheden må godt være der ...men de skal markedsføre sig på en anden måde, dvs. ikke opfoldre til at skabe mere kaos i vores samfund end der nu er mht. skilsmisser og depression etc. Husk på Danmark er det land i verden der ligger i toppen med skilsmisser og depression....det er lidt tankevækkende og man burde jo ændre disse problember i stedet for at skabe mere kaos.

Michael: 

1. jeg er uenig i at virksomheden ikke må markedsføre deres produkt som de ønsker, uanset om du og andre lader sig genere af det. Jeg kan forstå det er din største anke. (at de opfordrer til utroskab) Men det virker på mig lidt som kirkelig censur i middelalderen - det vi ikke kan tåle at høre forbyder vi. 

2. Du skriver "man burde ændre disse problemer" - hvem er "man"? Politikerne? Jeg synes bestemt de bestemmer nok om hvordan vi må leve vores liv. 
 

Fortsat god søndag :) 

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Daasbjerg:

MichaelBrun:
Virksomheden må godt være der ...men de skal markedsføre sig på en anden måde, dvs. ikke opfoldre til at skabe mere kaos i vores samfund end der nu er mht. skilsmisser og depression etc. Husk på Danmark er det land i verden der ligger i toppen med skilsmisser og depression....det er lidt tankevækkende og man burde jo ændre disse problember i stedet for at skabe mere kaos.

Michael: 

1. jeg er uenig i at virksomheden ikke må markedsføre deres produkt som de ønsker, uanset om du og andre lader sig genere af det. Jeg kan forstå det er din største anke. (at de opfordrer til utroskab) Men det virker på mig lidt som kirkelig censur i middelalderen - det vi ikke kan tåle at høre forbyder vi. 

2. Du skriver "man burde ændre disse problemer" - hvem er "man"? Politikerne? Jeg synes bestemt de bestemmer nok om hvordan vi må leve vores liv. 
 

Fortsat god søndag :) 

Allan .. ja vi er et frit land og jo det håber jeg da også på at vi bliver ved med at være...men problemet er at vi går mod en så dekadent tid i vores historie at vores samfund kollapser med alt det ugennemtænkt ondskab.

Når jeg siger man ...så har medierne en meget stor del af skylden da de kan påvirke befolkning/samfundet med en stor kraft...uden du altid ved det...så ja de har meget af skylden og burde tænke sig en ekstra gang om inden de ønsker at sende disse ting ud i samfundet for at muligvis at skade dem.

Du skal tænke lidt dybere og længere, så du kan se hvad konsekvenser kan ende ud i. Husk igen på at Danmark har en af de største selvmords rater, skilsmisse samt depression rater i verden. Er det noget at være stolt af i DK? Så skal vi foder samfundet med mere ondskab. Er det ikke en ide at få rettet op på vores samfund inde det kollapser fuldstændigt.

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Victoria Milan driver er jo en virksomhed som så mange andre.

Den skal drives, markedsføres, konceptet skal spille og der skal profileres...

At konceptet er umoralsk og uetisk er jo op til forbrugeren at skelne mellem... 



Noget helt andet er jo at de må have en god forretning, eller god kapital... De har trodsalt kørt kraftige marketing kampagner længe nu!

+ de fik en helvedes masse gratis PR, nemlig pga. deres koncept... Smart ikk?

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad er det nu for noget med at det skaber kaos?!

Næeh, tværtimod så sætter det det hele mere i system. Os intetanende og uskyldige singler bliver fri for at blive stalket af andre folks kedelige ægtefæller på Facebook og dating-sites. Det er meget bedre at holde dem samlet et sted. Geografisk kunne de vel også samles på en lille ø som Fyn, hvor ingen alligevel kommer. 

En hjemmeside kan meget, men den kan altså ikke opfordre til utroskab. Det klarer parrene ganske fint selv. 

I øvrigt lyder navnet ligesom en fodboldklub:kedeligt. Det kan ikke ophidse mig 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Geografisk kunne de vel også samles på en lille ø som Fyn, hvor ingen alligevel kommer. 

OMG dagens griner Big Smile

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I hvert fald er Victoria Milan det næst mest søgte dating brandGoogle (kun efter Dating.dk). Der er i øvrigt klart flest mænd. Jeg tvivler egentlig på hvor mange affærer der faktisk opstår der og i sidste ende er det jo ikke Victoria Milan der er skyld i utroskab vel? Det er jo naturligt at være fristet og tiltrukket af andre end sin kæreste engang imellem. Man må tage ansvar for sine handlinger og enten vælge at blive i et forhold eller så melde klart ud.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Det er da helt sikkert en side hvsi moral kan diskuteres, men jeg sælger f.eks. ATV. Skulle jeg stoppe med det fordi jeg ved at nogle forældre kunne undlade at give deres børn hjelm på?

Skal jeg lade være med at sælge pokerudstyr fordi nogle folk spiller om penge på det og må gå fra hus hjem?

Jeg syntes da helt sikkert det er umoralsk at være utro, men det er op til dig og mig om vi vil være det! Og jeg tror ikke det bliver anderledes om VM er der eller ej.

Jeg syntes personligt det er et genialt koncept som forretningside.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita

 

Er helt enig i dit indlæg, hvis ikke folk søgte på det, ville det ikke blive brugt og ikke blive fundet og dermed lukke. Og når det er sat i system bliver det måske mere dating agtigt at være på dating hvor det ikke kun skal handle om one night stands

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)