Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et produkt som egner sig til iværksætterne?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 22:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil mene vores shopløsning egner sig rigtig godt til iværksættere, specielt fordi den leveres komplet og køreklar - med unikt design. Så man på den måde rigtig nemt kommer i gang med e-handel.

Intet med at skulle bruge tid på design og opsætning af shoppen, der skal udelukkende oprettes produkter og skrives informationer om virksomheden.

Eller er alt andet klar fra start.

Vi kan fast give 25% til jeres læsere.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Hvis JA så skriv her i tråden om hvilket produkt du har og tilbyder.


Vi tilbyder SEO til nedsat timepris for alle iværksættere.

Se mere på forsiden af http://www.connect-media.dk

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 08:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:
Har du et produkt som gavner og egner sig til iværksætterne?

Hvis JA så skriv her i tråden om hvilket produkt du har og tilbyder.

Hej Ronni

Jeg byder gerne ind med vores hjælp til iværksættere. Hos Telesvar har iværksætter specielle vilkår, hvilket også fremgår af vores site. Du finder tilbuddet her iværksætter pakke  (op til 20 opkald 299,-) dette har mange iværksættere allerede gjort brug af. Alle skal være så velkomne! 

Telefonpasning fra 07.00-17.00 hverdag. Prøveperiode 14 dage gratis. Telefonpasningen kan oprettes indenfor ca. 1 time - uden binding.

Bestille telefonpasning idag?

Rigtig god dag på Amino.

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Evolve Me er SMV'ers eksterne online marketing medarbejder. Både som operationel ressource og/eller den strategiske sparringspartner/rådgiver.

Evolve Me sikrer, at dine online marketing kanaler ikke blot anvendes som enkeltstående kanaler, men binder din online marketing indsats sammen under en optimerende holistisk plan.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 18
Fra  Bonusbogen KA2KA I/S Skrevet kl. 11:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Vi tilbyder gratis markedsføring til fysiske butikker pt. i områderne Thy, Randers, Holstebro og Viborg. 

Der bliver udgivet en fysisk bog (b2c) i disse områder der indeholder to rabatkuponer ned til butikken og en bagside med valgfri reklame. Bogen er delt op i forskellige kategorier så stort set alle virksomheder kan være med. Det koster ikke noget at være med udover den rabat man giver forbrugeren. Bogen bliver solgt af idrætsforeningerne i området som tjener penge den vej igennem, og derfor bliver bogen automatisk spredt ud over hele området. 

Det er et super tilbud til den nye butik som ønsker sig noget gratis reklame og samtidig støtter det et godt formål.

Du kan se mere på www.bonusbogen.dk

Mvh

Kasper Bach

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer, :-)

Inden tråden udvikler sig til en lang linkbuilding-liste, så vil vi opfordre til, at man sender informationerne til trådstarter, som arbejder på listen.

Derved undgår vi, at denne tråd kommer til at ligne tråde som "Vis mig din webshop", "Vis mig din Twitter-profil" eller "Vis mig din Facebookside".

På forhånd tak. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man ikke sige et designer ur til den stilbevidste mand eller kvinde er til iværksættere?
Tiden er vigtig - og den skal ses med stil! :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 11:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John
Synes nu denne tråd er helt fin og fint med folk melder ind hvad de tilbyder og gør for iværksætterne.
Det er da rart for alle at få den info.
Måske der lige er et tilbud man kan bruge som iværksætter og lige står og mangler.

Hvis dette forum ikke er oplagt til dette så ved jeg nu ikke...

Keep the good spirit

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 11:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:

Hej med jer, :-)

Inden tråden udvikler sig til en lang linkbuilding-liste, så vil vi opfordre til, at man sender informationerne til trådstarter, som arbejder på listen.

Hvorfor det, jeg har været rigtigt glad for at læse, hvad de andre har at tilbyde, og jeg tror godt Aminos server, vil kunne klare presset ?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)