Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os et hav af konstruktivt feedback....

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 78
Fra  Medarbejderferie Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Super initiativ som jeg glæder mig til at følge. Jeg synes rigtig godt om din ide og jeg håber at du vil få mange til at være aktive på siden

Flot og prof. design, men der er også mange muligheder på din forside ;-) Kan det måske begrænses eller noget af det lægges sammen?

Har du gjort dig nogle tanker om hvilke persona du primært henvender dig til.

Jeg har virksomheden Medarbejderferie, hvor vi hjælper virksomheder med at få glade og tilfredse medarbejdere gennem ferieoplevelser. Hvis du ser nogle muligheder i et samarbejde er du meget velkommen til at kontakte mig på bll@medarbejderferie.dk

Held og lykke med dit projekt.

MH

Bernt

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg kigget lidt nærmere på forsiden - og ja, der er ingen tvivl om, at der er for mange reklamer, eller at de i hvert fald er opsat alt for tæt på hinanden.

Derudover synes jeg, at de fire rubrikker foroven (lige under menuerne) også er opsat for tæt på menu-linjen. Det er jo dybest set en gentagelse af nøjagtig de samme funktioner, så hvis de skal fremhæves (hvilket jeg er enig i, at de skal), så ville jeg dog rykke dem lidt ned på siden og i stedet gøre plads til "søge-funktionen", som I har placeret halvvejs nede på siden. Jeg er naturligvis godt klar over, at salg af flybilletter ikke er jeres primære tanke med siden, men hvorfor ikke også optimere den del? Det er da dejligt også at tjene lidt penge. :-)

Angående de pågældende reklamer, så havde jeg nok også valgt at gøre plads til nogle større reklame-bannere foroven, forneden og enten til højre eller venstre på siden. Så kan I fjerne nogle af alle de små reklamer, der "forstyrrer" inde i al det relevante indhold.

Jeg håber, at det giver mening, og at det kunne bruges til noget - om ikke andet, så til at sætte nogle tanker i gang.

De bedste hilsner

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes som nogle af de tidligere ogsaa at forsiden bliver meget uoverskuelig, man ved ikke rigtig hvad man skal fokusere paa og der er saa mange forskellige ting hele tiden. Man kunne maaske lave et felt i flash eller noget hvor de forskellige ting saa kommer paa skift med nogle sekunders mellemrum, det ville goere det meget nemmere at overskue og saa kunne laeseren jo selv klikke sig ind hvis der var noget der faldt i deres interesse. Men ellers en rigtig flot side, det ser rigtig professionelt ud.

mvh.

Kenneth :)

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Supert Thomas - Tak.

Jeg vil fluks kaste mig over forsiden og se hvad jeg kan gøre ;o)

- jo der skulle meget gerne komme lidt penge i kassen også - så nu skal de få søgemaskine ;o)

/Charlotte

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, Charlotte.

Må jeg i øvrigt af ren og skær nysgerrighed spørge, hvor I har hentet jeres søgemaskiner? Og indhenter de alle de bedste tilbud fra diverse rejsesites? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Primært fra Tradedoubler - og ja, jeg har endnu ikke fundet noget billigere (i øjeblikket) end Flybillet.dk ;o)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Gade:

Primært fra Tradedoubler - og ja, jeg har endnu ikke fundet noget billigere (i øjeblikket) end Flybillet.dk ;o)

Ok. Jeg synes personligt (til trods for meget research), at det var meget svært at finde ud af, hvem der tilbyder den mest omfangsrige søgemaskine, som altid finder de billigste rejser. Min konklusion dengang var Expedia.dk, men selvom de har et Affiliate-program, så var de ikke til at komme i kontakt med, så jeg kunne få svar på alle mine spørgsmål.

Jeg havde, som tidligere nævnt, en idé til en side, der mindede meget om din (som, jeg synes, er et virkelig godt koncept). Men den rejse-side, jeg stadig godt kunne tænke mig at realisere, omhandler udelukkende ét specifikt land. Jeg synes bare, at det er noget af en udfordring at finde den bedste søgemaskine. :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg syntes bestemt heller ikke det er nemt at finde relevante affiliate kampagner - det er de samme der ligger alle steder og ... Expedia tog til gengæld selv kontakt til mig :)

C.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Charlotte Gade:

Ja jeg syntes bestemt heller ikke det er nemt at finde relevante affiliate kampagner - det er de samme der ligger alle steder og ... Expedia tog til gengæld selv kontakt til mig :)

C.

Okay. Hvad fik dem til at gøre dét? :-)

Undskyld, hvis jeg er lidt nysgerrig! Undrede mig bare meget over, at de ikke vendte tilbage til mig, når nu jeg var en potentiel samarbejdspartner.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Nu har vi så rokeret rundt på forsiden og prøvet at få den mere overskuelig og mindre læsset - hvad syntes I?

Det er helt bevidst at forum har fået meget fokus idet jeg tror, at det først og fremmest er her vi kan kommer "hurtigt" igang.

På blogsiderne er der kommet ikoner/links ind til de forskellige sociale medier - vi skal nok også finde plads til dem på forsiden :)

Medlemsregistreringen er nu lavet om fra 2 til 1 klik :)

Jeg har dog et andet problem, som er til kæmpe irritation og jeg håber I kan hjælpe; I forum kan vi simpelthen ikke få løst problemet med at systemet viser et forkert antal af tråde/svar. Vi har måttet pille 2 kolonner ud alene pga de misvisende antal og selv med det der er tilbage, er sammentællingen forkert - fx. står der i oversigten at der under USA  er 0/0, men faktisk er der 5 tråde og 4 svar - og det er jo lidt af et problem... Jeg ville personligt ikke klikke mig ind på en 0/0 kategori. Er der nogen som kan hjælpe ?

Herudover må I endelig gerne tjekke RejseTanker.dk igennem med alt hvad I orker - vi har meget brug for andre/nye øjne :)

På forhånd 1000 tak - og så ville det da være rigtig fedt hvis I lige kunne få lyst til at gi os et "Syntes godt om" på Facebook Wink

Mange hilsener

Charlotte

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)