Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på FindGaven.Nu -Find (jule)gaven hurtigt og nemt

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken, lad det endelig fortsætte!

Et par kommentarer:

Jeg tror i har ret i at "køn" knappen skal på forsiden, det vil vi kigge på. 

Med hensyn til antallet af gaveforslag vi viser af gangen er det også noget vi har tænkt meget over da vores mål har været at gøre siden så absolut simpel så muligt især rettet imod folk der gerne vil have gaveindkøbet klaret hurtigt, men ikke vil give den sædvanlige flaske rødvin. Vi har derfor været lidt bange for at falde i fælden med "paradox of choices" (http://www.nytimes.com/2010/02/27/your-money/27shortcuts.html) ved at give for mange valgmuligheder af gangen. Vi forestillede os også lidt at hvis man så en trøje, men at f.eks. farven ikke lige var en modtageren af gaven ville synes om så ville man klikke sig videre til webshoppen der forhandlede den og man ville så finde den helt rigtige der.

Jeg tror vi skal prøve at lave en udgave med 6 produkter og så prøve at teste det op i mod hinanden for at se hvordan brugeren reagerer fordi jeg kan godt se det måske bliver lidt for langsommeligt hvis man kun ser de 3 af gangen som vi gør nu.

Andre ting der kan gøres bedre? :-)

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg syns farfver og design er lækkert, men jeg synes det blev irriterende at sidde og klikke til sidst. Jeg synes det var enormt sjovt først, np hehe, hvad foreslår den mig, og så blev det træls. Måske kunne man have en funktion der hed gave-generator eller sådan noget, hvor man kunne sidde og lege med klik og spørgsmål, men ellers have adgang til en " almindelig shop" når man kom ind.

(ps undskyld hvis det allerede er foreslået, kan ikke lige nå at læse alle svar)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor siden i forvejen er så enkelt (som jeg mener er et plus) synes jeg det kunne være endnu federe, hvis I kunne samle det endnu mere, så der ikke var scroll på forsiden.. Det er sgu så lækkert! :-)

Synes "Hvor gammel er vedkomne ca" skal omformuleres.. Fjern "ca." - Jeg synes det lyder lidt dumt.

Det kan være lidt svært at ramme en præcis pris - Jeg ville gøre slideren bredere og så gøre de to pile klikbar, så prisen ville falde/hæve med 10 kr. ved hvert klik. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Lindahl:
Jeg tror vi skal prøve at lave en udgave med 6 produkter og så prøve at teste det op i mod hinanden for at se hvordan brugeren reagerer fordi jeg kan godt se det måske bliver lidt for langsommeligt hvis man kun ser de 3 af gangen som vi gør nu.

Fin side og nogle af bedre gaveideer jeg har set på de typer sider. Jeg bruger altid de typer sider til mig selv, op til jul og fødselsdag. Jeg ville hurtigt forsvinde igen når jeg hele tiden skal sidde og klikke for at se 3 mere (eller 6) (og ikke kan gå tilbage hvis jeg vil se nogle af de tidligere forslag....hvilket er en dødsynd).

For at den skulle være brugbar for mig vil jeg gerne se 20 eller lign. pr. side, og kunne gå frem og tilbage som jeg vil.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

den kommer med nogle sjov forslag når man søger der tror jeg du må forbedre den , men da alle aldre køn og hvad folk  laver arbejde folk bor , passer mindre end nogensinde samme med hvad de køber , kvinder køber herre ting og mænd køber kvindeting .

den kan godt bruges men det vil sikkert også bruges meste som forslag hvad ønsker man , altså mest noget til ideer vis slet ingen ideer har.

social logoer en god ide at bruge de logoer hvor man kan likes og dele din side meget lettere ligesom her på amino.dk og google plus logoet er også en fordel .

hvordan vil du markedsføre siden der er jo ikke meget tekst på din side det er meste udgående links og produkt beskrivelserne er på en anden siden så siden ligner meste et link katalog uden indhold på med nogle smarte søgefunktioner der ikke giver indhold til søgemaskinerne , derved vil siden være nærmeste umuligt at der kommer relevante besøgene uden der bruges mange kroner

hvad kan gøre lave en blogs på siden eksempelvis en wordpress blogs eller læs mere der er en unik produkt beskrivelse på din side , der giver din side indhold

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de gode inputs, virkelig fedt. Vi arbejder meget på at forbedre algoritmen, men det smarte er også at vi hele tiden gemmer hvilke gaver folk har trykket på i forhold til hvilke svar de har givet så vi kan bruge det til at blive bedre og bedre til at vise de rigtige gaver.

Det er faktisk muligt at gå tilbage til tidligere gaveforslag med de to pile i højre side over produkterne, men de skal nok være lidt tydeligere kan jeg høre.

Det virker til at der er generel konsensus med at have flere produkter af gangen. Min frygt er at hvis der f.eks. kom 20 produkter vil siden minde for meget om de gavefindere der ofte er på webshops hvor jeg egentlig synes man får lidt for meget kastet i hovedet på en gang når man nu ikke leder efter et bestemt produkt.

Jeg forestillede mig det lidt ligesom i en butik hvor man spurgte ekspedienten om et godt forslag til sin ven/kæreste og vedkommende så kom med 3 forslag. Overvejede at man kunne nøjes med at have to pile i toppen i stedet for "Vis flere produkter"-knappen. Så den ene gik tilbage og den anden viste nye gaveforslag som var loaded på forhånd så de kom lige med det samme når man trykkede. Men det kan godt tyde på vi ikke kommer uden om at skulle have nogle flere produkter af gangen :-)

Tobias: Tror du har ret i at vi skal have fjernet "ca." og også rigtige gode idéer med slideren. 

Mikael: Vi skal vidst have gang i sådan en blog der så der kan komme noget tekst, selvom det bestemt ikke er den stærke side for to ingeniørstuderende! :-)

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claudia og Michael, 

Jeg er helt vild med den design mæssige del af sitet. Jeg er helt sikker på at det nok skal gå hen og blive en kanon succes når forbrugerne for øjene op for siden :-)

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Super smart og elegant side. Idéen er der virkelig noget i.

Jeg fik dog nogle lidt underlige forslag til min lillebror på 14, men sådan kan det gå. Så må han have sig en trådløs telefon med ekstra håndsæt ;)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarene.

Christian:
Jeg fik dog nogle lidt underlige forslag til min lillebror på 14, men sådan kan det gå. Så må han have sig en trådløs telefon med ekstra håndsæt ;)

haha, meld lige tilbage om den er et hit. Ellers har jeg nu sørget for at den ikke dukker op til 14-årige mere :-)

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget skal I have for den side Martin ;-)

Super fedt koncept, der har potentiale til at hive store penge hjem!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)