Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

404-fejl på indlæg

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

På min side http://rejseforsikring-usa.dk/ får jeg en 404-fejl, når jeg klikker ude i sidebaren på indlæg under nye blogindlæg. 404-fejlen skriver, at siden ikke eksisterer, men hvis jeg går ind via blog oppe i topmenuen, kommer jeg ind på indlægget. Jeg har søgt i 404-trådene her på amino samt på google, men ved ikke hvad jeg har gjort galt eller hvordan jeg retter fejlen!?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus,

Når du klikker på "Blog" i toppen kommer du faktisk IKKE ind på indlægget. Du kommer blot ind under kategorien, hvor selve indlægget findes. Når du har klikket på "Blog", så prøv at klikke på titlen af dit indlæg. Så melder den også 404-fejl. Jeg kan dog ikke lige gætte problemet.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for svar!

Jeg har lige prøvet med et par pseudo-indlæg. Når jeg nu klikker på blog, lister den alle mine blogindlæg op i rækkefølge og når jeg klikker på de "nye" blogindlæg ude i sidebaren, får jeg ingen 404-fejl. Så det er nok url'en på det første indlæg, som den er gal med. Ved du hvordan jeg retter dette eller hvad jeg evt. kan gøre?

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1293
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå ind under -> Indstillinger -> Permalinks og tryk opdater. Det kan være din htaccess fil ikke er skrevet korrekt

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus H:

Hej Thomas,

Tak for svar!

Jeg har lige prøvet med et par pseudo-indlæg. Når jeg nu klikker på blog, lister den alle mine blogindlæg op i rækkefølge og når jeg klikker på de "nye" blogindlæg ude i sidebaren, får jeg ingen 404-fejl. Så det er nok url'en på det første indlæg, som den er gal med. Ved du hvordan jeg retter dette eller hvad jeg evt. kan gøre?

Havde det været mig, så havde jeg faktisk bare åbnet blogindlægget i Wordpress, kopieret teksten og sat den ind i et nyt blogindlæg.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Det var desværre heller ikke løsningen, men det slog mig lige, at jeg først oprettede en side med samme titel "udvekslingsstudent i usa", inden jeg oprettede indlægget med selvsamme navn. Er forklaringen og kan det rettes?

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså oprette et nyt blogindlæg med samme indhold, men med ny titel og slette den anden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeps, det vil være den perfekte løsning. Bare kopier teksten og sæt den ind i et nyt indlæg og gem det under en ny titel.
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1293
Fra  Conseo Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus H:
Det var desværre heller ikke løsningen, men det slog mig lige, at jeg først oprettede en side med samme titel "udvekslingsstudent i usa", inden jeg oprettede indlægget med selvsamme navn. Er forklaringen og kan det rettes?

Det kan sagtens være forklaringen. Ligger siden stadig i "papirkurven"? ellers slet den der også, og se om det hjælper, ellers kopiere du indholdet af indlægget, sletter det (også fra papirkurv) og opretter det som et nyt indlæg.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virkedeSmile

Tak for hjælpen begge to!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)