Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung og engageret webudvikler leder efter programmeringsopgaver.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er,

Mit navn er Andreas Voss, jeg er en 18-årig webudvikler og kommer fra Aarhusområdet. Jeg har hele mit liv haft en passion for elektronik og programmering og har leget med forskellige aspekter indenfor udvikling siden jeg var 10 – 11 år gammel.
Jeg har programmeret på fritidsbasis i 5-6 år, men har det sidste halvandet år også modtaget betaling for mit arbejde. Jeg koder i de mest gængse webprogrammeringssprog (PHP, HTML5, CSS3, JavaScript og MySQL) og jeg kan klare de fleste opgaver, både store og små. Jeg har i øvrigt også god kendskab til Twitters og Facebooks API, og har arbejdet en smule med Wordpress ift. Tidligere projekter. Hvis du har spørgsmål til mine kompetencer er du velkommen til at sende en e-mail til andreas at anvo.dk

Hvis du har lyst kan du tjekke min hjemmeside ud, hvor du også kan se hvad jeg tidligere har lavet. http://anvo.dk

Jeg søger som sagt programmeringsopgaver, jeg foretrækker mindre opgaver men kan også forpligte mig til større projekter. Jeg er pligtopfyldende, kompetent og slipper ikke et projekt før du er 110% tilfreds.

Vi tales ved, smid gerne en kommentar afsted med feedback på mit nuværende website så jeg løbende kan optimere det.

Bedste hilsner
Andreas Voss

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder stadig efter noget at rive i!
Send mig en e-mail hvis du mangler at få lavet noget! ;-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Andreas! Skype-Wink

Prøv at tage et kig ind i Freelance afdelingen, og se om der er nogen, der har et job til dig Skype-Wink

Bedste hilsner,
Sander 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet, jeg vil tage et kig på det snarest muligt. ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Hey Andreas! Skype-Wink

Prøv at tage et kig ind i Freelance afdelingen, og se om der er nogen, der har et job til dig Skype-Wink

Bedste hilsner,
Sander 

Umiddelbart synes jeg freelance sektionen er ret tom, jeg ville bare lige sige at jeg stadig leder efter opgaver. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)