Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ikke gammel nok til euroads & tradedoubler

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Som de andre skriver, skal vi blot have en myndig person tilknyttet til kontoen. Denne person skal stå som "ejer" af din publisher konto hos os.
Denne regel er til, for at vores Terms and Conditions er gældene.


Håber det giver mening. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Shayan Shojaei:
. Denne person skal stå som "ejer" af din publisher konto hos os.

Det forstår jeg ikke helt, så hvis jeg kan få min søster eller forældre som er selvfølgelig over 18 år, til at stå som ejer af kontoen, - men hvems bank skal jeg så anvende?

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Hostrup:
Har hørt "rygte" om at man kan få en stor bøde? da man skal være myndig

Det er ikke et rygte :-)

Where there is harmony, there is victory :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Labera_Lege:
Det er ikke et rygte :-)

Regnede jeg heller ikke med :)

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Shayan Shojaei som har skrevet længere oppe..

Han skriver glædeligt til folk og truer dem med "konventionalbod på ikke mindre end 50.000 DKK."

Har selv fået sådan en fin mail fra ham fordi en tosse havde brugt mit user/track ID på et site som ik var godkendt.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Larsen:
Har selv fået sådan en fin mail fra ham fordi en tosse havde brugt mit user/track ID på et site som ik var godkendt.

Jeg fik lukket min bruger da jeg har oplevet "min venner" havde delt det på facebook..

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 25
Fra  EuroAds Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste her er at vi har en person vi kan forholde os til i tilfælde af uenigheder eller brud på vore regler.

Det er også vigtigt at den person, hvis navn du du signer op med er godt klar over vores regler.
Vi er et seriøs firma som er interesseret i seriøse samarbejdspartnere.

Hvis bank information du opgiver er en sag du skal tage stilling til.
Husk også at indtjening som affiliate også skal opgives som B-Skat og dette er igen noget du selv skal gøre. 

Mht. Brud på vores reglement som Casper Larsen skriver om:

Der findes ikke nogen "tosser" som har interesse i at bruge andres tracking links for at tjene penge til fremmede personer.

Vi er meget opmærksom på at man ikke forsøger at snyde sig til en indtjening hos os, da har forskellige kvalitetsaftaler med vores annoncører og hvis et medie/publisher bryder vores regler kan vi blive nødsaget til at gå lovensvej.

Her er der ikke meget at rafle om - vi registrere alt trafik og er der tale om overlagt snyd, er der kontant afregning ved kasse et.

Det er dog sjældent dette sker, da alle vores partnere godt kan holde sig til reglerne.
Der er dog altid meget få rådne æbler som ikke helt kan finde ud af dette. 

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Shayan Shojaei:

Det vigtigste her er at vi har en person vi kan forholde os til i tilfælde af uenigheder eller brud på vore regler.

Det er også vigtigt at den person, hvis navn du du signer op med er godt klar over vores regler.
Vi er et seriøs firma som er interesseret i seriøse samarbejdspartnere.

Hvis bank information du opgiver er en sag du skal tage stilling til.

Hvis jeg her snakker med min far, om at jeg må gerne oprette i hans navn. men han skal læse reglerne igennem og hvad han tillader, så må jeg gerne oprette mig.
Men er i tvivl da jeg gerne vil ha min bank tilføjet, men når der hans navn regner jeg vel med det hans bank jeg skal give.
Passer det?
 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)