Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job opslag: Bliv IT Projektleder i Thailand!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Er nu sikker på at du nok skal finde en som syntes det lyder spændende.

Mon ikke der sidder en eller to som finder det interessant!

50000 om mrd. er et lidt psykologisk tal for så kommer skattefar plus du bliver voldtaget hver gang du skal købe noget i det her land så reelt til forbrug mm, tror jeg 18000 er det samme dernede, hvis ikke mere.

(Ved godt det afhænger af fradrag mm) men i grove træk


Efter som alt ikke behøves at blive gjort op i penge er det da en super fed oplevelse man kan tage med sig resten af livet man lærer meget om sig selv og andre når man kommer ud til en anden kultur, har selv prøvet det og kan varmt anbefale andre at komme lidt væk fra den lille bobble man render rundt i herhjemme.

Selvfølgelig for du ikke danmarks skarpeste it haj, men det var vel heller ikke din forventning.

Håber du finder en god og arbejdsom person som kan gøre en positiv forskel for din forretning.

Go dag i varmen :)
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke jeg have børn , så ville jeg tage afsted.. Ikke for den høje løn, men for den fantastiske oplevelse der venter... Så er du ung, ingen børn og opfylder de krav der er skrevet, så tag dog afsted og lev livet !!!!!!!

just my 50 cents :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal nok ikke regne med 250.000 baht om måneden som leder af blot ti mennesker. Dertil kommer, at topskatten trods alt stadig er lavere i Thailand.

Hilsen, Robert

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke lykkedes at finde den rigtige projektleder endnu! Her er hvad jeg går efter:

* Har erfaring med IT projektledelse, specielt SCRUM og/eller Kanban (jeg er ikke interesseret i erfaring fra ikke-IT relaterede projekter)

* Taler flydende dansk og engelsk

* Erfaring med .NET platformen et plus

* Alder op til 40 år (gennemsnitsalderen af vores godt 35 ansatte er omkring 30 år)

* Kan acceptere en løn på 50000-100000 baht alt efter kvalifikationer

* Synes det er OK med 25 C, sol, og ingen regn fra November til Februar Cool

Her er et billede af det team du kommer til at arbejde med:

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 05:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher.

Er lidt nysgerrig... hvordan kan det være du ikke har fundet den rigtige kandidat? jeg mener du har søgt i over 6 måneder?

Er ansøgningerne mangelfyldte? Er lønnen for lav? er folk useriøse når det kommer tæt på?

Med venlig hilsen

Morten

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 04:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Morten,

Jeg tror der er mange gode grunde. Hovedårsagen er måske at jeg kun har søgt i meget begrænset omfang, dvs. kun herinde, på websitet, og i mit personlige netværk. Jeg har ikke søgt konstant i 6 måneder, kun da jeg først postede, og igen nu, så jeg har kun modtaget et dusin seriøse ansøgninger. Det haster ikke at ansætte, men omvendt er jeg klar til at ansætte i morgen, da der er meget fleksibilitet og jeg kan rykke rundt på folk for at få det til at passe.

Der har været nogle endda meget attraktive kandidater, hvor den så er faldet til jorden over forventninger til lønnen. Jeg er fx flere gange løbet ind i at en hel familie skal forsørges, ikke bare den der har jobbet, og så skal lønnen jo være en helt anden. Der har også været nogle gange hvor jeg har været kræsen, dvs. jeg har stået på at profilen skulle matche kravene ret godt. Men jeg mener at valg af de rette profiler er et af de mest kritiske man står over for som virksomhedsejer, så der vil jeg ikke gå så meget på kompromis.

Jeg tror at næste skridt er lægge jobbet på diverse egentlige job-sites, men nu skulle aminoerne lige have chancen først :-)

Mvh. Christopher

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher:

Jeg tror at næste skridt er lægge jobbet på diverse egentlige job-sites, men nu skulle aminoerne lige have chancen først :-)

Mvh. Christopher

Overvej at træne en Thai i stedet. Jeg har været i samme båd som dig men efter nolge forsøg har jeg måttet give op. 

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 06
Indlæg ialt: 43
Fra  Manao Software ApS Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Christopher:

Jeg tror at næste skridt er lægge jobbet på diverse egentlige job-sites, men nu skulle aminoerne lige have chancen først :-)

Mvh. Christopher

Overvej at træne en Thai i stedet. Jeg har været i samme båd som dig men efter nolge forsøg har jeg måttet give op. 

Jeg har skam allerede to thailandske projektledere, og de er rigtig dygtige, men jeg har specifikt brug for en dansk projektleder til vores danske kunder, der kan supplere min eksisterende danske projektleder. Jeg går ikke ud fra at du mente at jeg skulle træne en thailænder op i dansk Wink

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christopher:
Jeg går ikke ud fra at du mente at jeg skulle træne en thailænder op i dansk Wink

Sproget betyder mindre, Dansker taler godt Engelsk. Det er de kulturelle forskelle man skal fokuserer på (det er min erfaring) ...

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)