Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv jeres mening til kende om vores website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoere,

Vi har oprettet en webside med det formål at samle studerende uanset af deres uddannelsesretninger et sted, hvor de kan finde partnerskab, økonomisk støtte eller hvis man har et projekt og vil gerne høre andres meninger om hvordan projektet skal videreudvikles.

Sitet desuden henvender sig til de virksomheder der er gået i stå (især lille og mellemstor virksomheder) og har brug for den viden studerende kan tilbyde, et sted, hvor de kan kommunikere og give feedback og råd til hvordan virksomheden kan komme videre.

går ind på www.studentinnovation.dk, hvor du kan læse om vores webside og formålet. Har du et bud på hvordan sitet kan blive endnu bedre? eller synes du generelt at ideen kan nå til studerende og virksomhederne? I kan også gå ind på facebook siden og give jeres mening til kende eller endda blive medlem. http://www.facebook.com/StudentInnovation

tak til jer allesammen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Den røde tekst på din side den driller mine øjne lav en normal sort tekst på en hvid baggrund, det er langt mere læsevenligt.

 

Sociale medier der ville det være klart bedre med http://wordpress.org/extend/plugins/addthis/ da man nemt kan dele din side med dette her plug in og likes og plusse din side , ud over de social medier på siden  , der er det en klar SEO fordel med google plus på din hjemmeside.

 

Lige nu vises kun domæne navnet i titlen , husk der kan vises op til 70 tegn , det gør siden ses mere og der kommer et bedre og mere sigende links ud på google derved flere besøgene til din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til dig Mikael,

Det var vældigt godt beskrevet og selvom jeg er ikke en Webside designer haj, så skal jeg nok finde en til at optimere især SEO området på min webside. Jeg hørte bare at de plugins er ikke altid sikkert, når man installere dem på wordpress og kan påvirke hjemmesiden negativt.

Men tak alligevel for dine kommentarer.

mvh

Neamat

Fra Vipperød
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Website er som sådan ok. Ikke noget unikt, men fint nok.

Logoet duer ikke (oppe til venstre).

De store billeder man ser først i contentområdet, bør have transparent baggrund. Altså dem med hvid baggrund.

Savner indikation af hvad der er links - det ligner alm. tekst.

Vh

Stanley

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes ikke jeg kan loade siden? Er jeg den eneste med det problem?

Mvh.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Nielsen:

Jeg syntes ikke jeg kan loade siden? Er jeg den eneste med det problem?

Mvh.

jeg kan godt komme ind på  hjemmeside , den loader okay hurtigt for mig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil gerne komme med lidt inputs:

Når jeg besøger siden får jeg den fornemmelse af, at det er en blog frem for en informationsside. Det er efter min mening fornuftigt, at du har valgt at lave siden i wordpress, men du kunne måske overveje at skifte design.

Jeg vil anbefale dig at lave et nyt logo / banner, da det pt. virker som om, at der er brugt kort tid på at lave banneret. Er det ikke din stærke side, så kan du nok finde et godt tilbud på et logo og / eller banner på Amino.

Få oversat siden til dansk. Der er nogle få steder, hvor siden står på engelsk, f.eks. "Home, Search this site, Read more" m.m.

Få lavet et flot favicon til siden - Det gør siden lidt bedre grafisk.

I kunne evt. prøve at fremhæve de sociale sider endnu mere på jeres website ved f.eks. at rykke dem længere op på siden og / eller lave ikonerne større.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Fra København
Tilmeldt 5. Sep 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Meemooz Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver Martin ret fuldstændig ret i hans feedback. Ud over det kan I med fordel bruge tid på at læse korrektur på siden, da der er en del stavefejl hist og pist.

Mvh

Mark

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)