Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside !

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer !

Jeg har så besluttet mig at jeg vil bruge min juleferie på at lave min første hjemmeside helt selv. Har gået og tænkt lidt på at lave en slags blog side om et eller andet emne som jeg føler for.

Mit spørgsmål er så hvilket program/side skal jeg bruge til at lave min side ? Og så ville det være super hvis i ville være så venlig at smide et link til et sted hvor jeg kan læse/lærer om den enkelte udbyder ?

På forhånd tak.

God aften til jer.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hosse,

Jeg er helt enig med ovenstående link - et godt sted at starte med hjemmesider er Wordpress.

Der kan selv de mindst erfarne følge med, og hurtigt komme i gang med at lave en hjemmeside.

Uden at sige for meget dårligt om Surftown, så har jeg kun haft dårlige oplevelser med dem. Jeg vil i stedet anbefale dig at anvende UnoEuro - som er en anden dansk host, der virkelig har kvalitetsprodukter til billige penge. Deres kontrolpanel er let-overskueligt, og med deres "1-click-installer" så har du Wordpress klar til redigering på mindre end 5 minutter.

Wordpress har desuden en liste over gratis themes som du kan bruge til at gøre din hjemmeside mere personlig. Bemærk dog, at de fleste af disse themes (de gratis i hvert fald) bliver brugt mange andre steder på nettet. Derfor vil din hjemmeside ikke være "unik". Find Wordpress themes her.

Held og lykke med din hjemmeside.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hosse.

Har du i forevejen god styr på, hvordan man bygger en hjemmeside op? Eller vil du bruge nogle af de sider, som tilbyder bygget templates. Hvor du bare skal indsætte dine ting?

Hilsen 

FrederikSmile

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Surftown er fine, de har en god kundeservice og deres services er nogenlunde overskuelige. Jeg er dog en smule skuffet over hastigheden der til tider er, påtrods af jeg var en af de 5000 der fik deres lite udgave til billige penge for kort tid siden.

DOG er det et udemærket hosting for nybegyndere, og alt der skal laves kan nogenlunde klares via knapper på deres admin-side (Eller din admin side). Udover nem installering og automatisk opsætning af wordpress på din side.

Min tidligere hosting var ved unitbyte og det krævede mere viden, samt mere rutine så tror surftown er udemærket som start.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lynda.com kan også give dig gode råd Big Smile

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro ser faktisk ganske fin ud, og får stortset kun ros kan jeg :-) Men mange tak for hjælpen ! ;-)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

*Og får stortset kun ros kan jeg se

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Hangover Food Palace Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hosse!

Jeg har tidligere selv benyttet mig af UnoEuro, og vil bare gøre det klart at det er nok den bedste service jeg nogensinde har oplevet. Du vil ikke fortryde at have valgt dem. Og oven i købet, er prisen slet ikke så slem i forhold til andre weh-hoteller, så som f.eks. One.com

Mvh. Dennis Kastbjerg
Kauw Clothing 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)