Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Undermapper, bedre seo?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Winter&Samsøe Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, lad os sige man har en side der hedder svend.html

Vil der være nogen forskel på om det er:

/svend/svend.html

eller bare i "roden"

svend.html

Smile 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - der er adressen til forskel.

Kan du afsløre, hvad du mener med forskel?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 05:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Christian:

Okay, lad os sige man har en side der hedder svend.html

Vil der være nogen forskel på om det er:

/svend/svend.html

eller bare i "roden"

svend.html

Smile 

Generelt er det bedste at ligge centrale undersider så tæt på roden så muligt. Så ja, der er en forskel. Dermed ikke sagt, at du skal ligge 90% undersiderne på et større website i roden, bare for at komme så tæt på roden så muligt. I så fald kan det være bedre, at dele de enkelt undersider op i forskellige undermapper efter emne

Om du ligger en enkelt underside i /svend.html eller /svend/svendt.html, spiller dog en relativ lille rolle i det samlede game. Antager vi at en given underside har nøjagtig de samme interne links, vil placeringen direkte i roden dog være bedre end end placering i en undermappe. Husk dog på at Googles algoritmer består af flere hundrede parmetre, hvorfor at du skal passe meget på med kun at holde fokus på nogle få parmetre. Med andre ord kan du sagtens kompensere for dine undersiders placering væk fra roden, ved at være en anelse mere skarp på nogle af de mange andre parmetre, som Google ligger vægt på.

Er du i en meget konkurrencepræget niche, kan du dog blive nød til at optimere på alt hvad det er muligt at optimere på. I så fald tæller selv de mindste detaljer, hvorfor at man naturligvis prøver at få alle de små detaljer med. Nogle af de mere fanatiske WordPress brugere benytter derfor også en .html endelse i deres linkstuktur, da det opfattes som værende tættere på roden, end en "pænere" linkstuktur. Hedder din uderside derfor minside.dk/niels vil den blive opfattet som liggende i undermappen /niels, i modsætning til hvis undersiden ligger på minside.dk/niels.html, som opfattes som værende i roden.

- Emil

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Men don't overdo it, mener at huske at Google på et tidspunkt gik ind og vægtede negativt hvis der i deres øjne var tale om manipulering med det, f eks
Www.billige-fodbolde.dk/billige-fodbolde/billige-fodbolde.HTML

Hvor det tydeligt er en struktur det tænker mere på søgemaskinen end på en opbygning der giver mening rent logisk

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 20
Fra  Winter&Samsøe Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for jeres svar, virker ikke som om det er noget jeg skal bruge tid på, ser om det SEO jeg har lavet ikke er nok i første omgang, ellers må jeg få lavet nogen videoer. :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)