Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder min idé? Jeg vil arrangere party rejser, dog uden flybillet?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som  en  rigtig god ide

og selv om du ikke  sælger flybilletten kan du arranegere turen så den passer med billige  flybilletter som du  så kan  anbefale dine kunder at købe

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
og så Stansted, som ligger 150 km fra London

 Der køre et direkte tog fra lufthavnen til london "standsted express" det tager 45 minutter.

 

Jeg ville måske sætte hjemmesinden op noget i retning af

Rejserne inkludere ikke flybillet.

--------------------------------------------

Tilbud Pub tur i london 3 dage incl guide og transport til og fra lufthavn og 20 liter øl 999.-

Vi mødes i lufthavnen i london kl. 16 Dem der kommer på et andet tidspunkt kan mødes med os på hotellet mellem 18 og 20 inden turen går ud i publivet. Hotellet åbner for chekind allerede kl 15

Forslag til Flybilletter:

Ryanair Billund - Standsted mandag kl 14.30 og retur torsdag kl. 17.20   klik her

Ryanair Sturup, malmø bla. bla bla     -------------II------------

Norwegian munkebjergby ----------------------II---------------------------

osv.........

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen er egentlig fin, men når jeg selv sidder og kigger rejser er det intet problem at finde druk og festrejser.

Tilgengæld synes jeg det er svært at finde noget eks. med en planlagt actiontur, de har mange fede events i udlandet, hvor der er flere muligheder for bungy jump etc. så som en lille ekstra kunne du evt. have disse med under dine arrangementer. Tvivler på jeg er den eneste der tænker det ku være fedt :D

Så har du også noget med de færreste har. 

Mht. flybilletter kan du jo kontakte en 3-5 flyselskaber og under rejserne have en form for løber eller billeder med logo og pris. Tror dog det kræver en form for plugin så priserne opdateres automatisk.

Tror dog de fleste flyselskaber er villige til at give adgang til sådan en fætter, da de jo gerne vil tjene penge.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1315
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Lykke:
Idéen er jeg sørger for hotel og transport til og fra lufthavn(Kan godt være tog, men hjælper dem).

Det falder sandsynligvis ind under begrebet 'pakkerejser' - se lovgivningens §2, stk 1, hvor det fremgår, at en pakkerejser indeholder transport og indkvartering. Og du vil jo tilbyde transporten (lvogivningen siger ikke noget, om at det skal være al transporten, der indgår). så du bør kontakte rejsegarantifonden og finde ud af, præcist hvor grænsen går.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucca har egentligt fat i noget fornuftigt. Der er flere der tilbyder party rejser men få der tilbyder adventurerejser. Og der ligger et fornuftigt potentiale i den slags ferier.

Jeg har i de seneste år selv arrangeret adventureture for større og mindre grupper, og har altid undret mig over at der ikke var flere muligheder på markedet. I efteråret var jeg i Skotland og dyrke canyoning i 3 dage. Tre rigtigt fede dage med gode instruktører, og til en god pris, satte man det lidt mere i system ville man kunne nå 5 cayons på en forlænget weekend, og til en pris på 2500-3000 kr inkl. bil, overnatning og guider, hvilket jeg synes er fair nok når man oveni købet ikke smider mere end 500 for flybilletten til Skotland.

Har også været i Sverige et par gange, sidste gang sejlede vi kajak, dyrkede caving og rapellede, samt overnattede i 2 nætter for 500 kr pr mand inkl. benzin og færge, det vil selvfølgeligt blive dyrere når der skal lejes en bus, men sådan en weekend hvor man er afsted fra fredag middag til søndag aften smider jeg da gerne 1500 kr for en anden gang.

Som danskere må vi jo rejse hver gang vi vil prøve bjergbestigning, rafting, canyoning, caving eller andet sjovt, så hvis du kan finde de rette samarbejdspartnere (jeg har måske et par kontakter du kan bruge), tror jeg du har et ret godt marked at kaste dig over.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bider mig fast i at det er REJER du vil arrangere :-D

Men spøg til side, så tror jeg nu nok at ideen er holdbar, tror bare du skal have meget fokus på det juridiske i den sag, da unge på rejser har en tendens til at komme galt afsted :-)

-martin

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Jeg har drevet pissup.dk mm. i snart 5 år, og det fungerer helt ok at sælge partyrejser uden flybilletter. Dog skal du være opmærksom på at du får meget svært ved at slippe uden om rejsegarantifonden.

Hvis du arrangerer to ting, fx. hotel og en guidet tur, lufthavnstansport eller lignende, så skal du være medlem og lægge 300.000 på en konto du ikke kan røre, ellers skruer de bissen på ret hurtigt. :)

Du er meget velkommen til at skrive til mig på mads@pissupDK hvis du har flere spørgsmål...

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil en måde at komme uden om rejsegarantifonden være "blot" at arrangere festen eller aktiviteter på stedet? I vore dage er det jo ikke så svært at booke hotel, lufthavnstransport med mere hjemmefra, men det kan være svært at vide hvor den store fest for danskere... Man kan evt. starte med at melde ud: sidste weekend i april fester danskerne i London, i maj i Berlin osv, og så få linet nogle fede fester op i de byer. Så er man godt nok mere fest arrangør end rejsefirma, men det vil vel omgå det med de 300.000 kr.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så ville man klart komme uden om rejsegarantifonden, men jeg tror også det bliver svært at finde profit :)

Der er et par muligheder for hvordan du vil kunne slippe for at skulle lægge depositum til garantifonden, men de kræver at du teamer op med et registreret rejsebureau. Det gjorde jeg også da jeg startede mit første rejsebureau som var for studerende også..

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)