Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Koncept til fitness Affiliate side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg søger et koncept jeg kan arbejde med de næste par år til min fitness hjemmeside, indtil videre har sat nogle tilbud ind med proteinpulver, proteinbarer, beklædning osv. men jeg vil gerne have en side med lidt mere indhold. Håber i kan hjælpe mig med dette 

Mvh. Martin

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad hedder din side

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt. nogle online beregnere, som BMI beregner eller protein akkumulator. Det kunne da være relevant på en affiliateside. Hvis du bruger wordpress, findes der temmelig mange muligheder for plugins til dette formål. Mener der er et der hedder, Calculator Pro, som er en samling af 350 forskellige beregnere, der er ihvertfald en BMI beregner iblandt.

Proteinholdige madopskrifter kunne også være relevant synes jeg da og måske noget om kosttilskud som f.eks. aminosyre;-)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Hansen:
Hvad hedder din side
Fra hvad jeg kan finde frem til, så er dette siden han skriver om: http://fitness-univers.dk/

Martin Sølberg:
Hej Amino'er 

Jeg søger et koncept jeg kan arbejde med de næste par år til min fitness hjemmeside, indtil videre har sat nogle tilbud ind med proteinpulver, proteinbarer, beklædning osv. men jeg vil gerne have en side med lidt mere indhold. Håber i kan hjælpe mig med dette 

Mvh. Martin

Jeg forstår ikke at du under proteinpulver, ved Bodylab Whey 100 og den anden, kun linker til Bodylab.dk's hjemmeside. Bodyman.dk sælger også Bodylab's proteinpulver. Egentlig, så forhandler Bodyman.dk størstedelen af Bodylab's produkter, så der er en anden indtjeningsmulighed for dig der. :)

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med samle nogle fittness centers tilbud mm. de store må da være på affiliate market

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Min første tanke: Har du overhovedet nogen besøgende på din side? Det ser ud til at den er meget lidt SM-optimeret. Har du lavet noget søgeordsanalyse for at finde ud af, hvad det egentlig er folk går på nettet for at finde svar på?

Der er umiddelbart gode muligheder for affiliate marketing ifm. fitness-emnet, men du er uden tvivl ikke den eneste spiller på markedet, så der skal både tænkes i unikt indhold og SEO.

mvh

Tobias

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Siden er lige pt. under ombygning så lige nu er besøgstallet ikke det store 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)