Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lej en tamiler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 9 person

Hej Aminoer, jeg vil være hudløst ærlig. Jeg dumpede i dag min køreprøve og mangler penge til min næste + 2 lektioner fra min kørerlærer + leje af bil.

Så derfor vælger jeg nu at stille mine kompetencer til rådighed til den nette sum af 120 kr. i timen. Og tro mig, jeg kan en ting eller to.

Jeg kan 

Alt inden for WordPress, og jeg mener alt. Jeg kan hjælpe med dit WordPress-problem eller lære dig at installere og bruge WordPress på ingen tid fx. 

HTML/CSS og noget PHP er jeg da også rimelig habil i. 

Webshops i OpenCart/PrestaShop kan jeg skam også finde ud af.

Det er bare noget, jeg kan. Jeg er generelt villig til alt, alt lige fra

Kedeligt tastearbejde

Ting, du egentlig bare ikke gider at lave, men som egentlig ikke kræver det store geni 

Tilføje produkter til en webshop

Ændre i et WordPress-tema efter dine behov

Her er et par referencer. 

http://mauran.me/referencer/

Og jeg lover jer, der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet.

Fra Brønderslev
Tilmeldt 16. Dec 11
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Udtalelse:
Mauran har i alt den tid han har arbejdet for mig været en trofast og loyal person, han har opfyldt mine ønsker til punkt og prikke og har jeg ønsket den mindste smule ændring er det sket øjeblikkeligt.

Mauran er 100% professionel i sit arbejde men han er ogsåligeså personlig i sit arbejde. Jeg blev anbefaldet Mauran gennem en ven, og første gang jeg kommunikeret med Mauran var over facebook fra hans privat profil. Hvor jeg tidligere var blevet mødt med firma mails og åbningstider.

Jeg vil kraftigt anbefalde Mauran. Skulle man ønske uddybning er man velkommen til at kontakte mig.

Tlf. 42340322

John korsgaard
BE:TREND
YOU<>MAP
Fra Stoholm
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 311
Fra  Responsivemedia Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mauran har også lavet et par opgaver for mig og det har jeg været vældig tilfreds med...

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har da også modtaget en smule hjælp nu og da fra Mauran. Han har i hvert fald styr på alt det basale, som jeg ikke har kunnet finde ud af! 

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Alentus Bogføring og Rådgivning Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mauran

Kunne godt tænke mig at tage en snak om det du tilbyder ifm. wordpress, så venligst send dine kontakt oplysninger helst tlf.

Bedste hilsner

Tahir

53232424

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke noget hø med køreprøven. Jeg kan fortælle dig at du også kan sælge! Din tekst satte mig igang med at tænke over om jeg mon ikke havde noget jeg kunne sætte dig til ;)
Desværre har jeg kun mulighed for provisions aflønning ligenu, og det er ikke det eg læser du har brug for. Men jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke, både med at skrabe pengene sammen og med kortet!

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw. 8 x 5 stjerner og kun 5 svar. Enten forstod folk min reference til tamil-sagen, eller også har de også prøvet at dumpe kørerprøven. Haha. 

Pernille Abildgaard:

Sikke noget hø med køreprøven. Jeg kan fortælle dig at du også kan sælge! Din tekst satte mig igang med at tænke over om jeg mon ikke havde noget jeg kunne sætte dig til ;)
Desværre har jeg kun mulighed for provisions aflønning ligenu, og det er ikke det eg læser du har brug for. Men jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke, både med at skrabe pengene sammen og med kortet!

Mange tak! :)

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mauran,

Jeg søger faktisk en, som kan "lave" en wordpress til mig. Du skal sende en PM og få mere info!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)