Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Påkrav om fjernelse af seo tekst

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:

Michael:

linuxwebhotel:
Personligt kunne jeg aldrig finde på at komme efter nogle som benytter linux og webhotel i deres markedsføring og jeg tror også et sådan forsøg vil give for megen negativ omtale.

 

Tror det er dig der skal passe på at Linux ikke kommer efter dig.

Tror ikke der er den store risiko, der er en masse firmaer som bruger linux i deres navn, nu har jeg dog nok tænkt mig at registere et andet firmanavn end linuxwebhotel når jeg kommer til at oprette et CVR, så det bliver kun min hosting der er på linuxwebhotel.dk

Der er feks. cloudlinux.com, linuxpusher.dk, der var linuxshoppen og der er sikker mange andre, de er ikke blevet sagsøgt.

Men ja, der er en risiko og der er der iøvrigt ved alt, det er altid svært med navne på tjenester, man kan nemt komme galt afsted, men så må man ændre navnet.

Jeg frygter ikke at linux navnet bliver et problem.

Så er CVR nummeret oprettet da jeg forventer en højere omsætning end de 50.000 kr. i år, firmaetnavnet hedder Nilsson Data og vil udover linuxwebhotel.dk også have andre hosting aktiviteter.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:

Efter et par kopper kaffe, så har jeg besluttet mig for at ansøge, så det er hermed sket.

Er meget spændt på udfaldet, jeg vil skrive herind om jeg får lov.

Jeg fik godkendt navnet linuxwebhotel.dk og tildelt en sublicense, så det er lovligt at benytte navnet til at tilbyde linux hosting på Big Smile

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)