Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.JessenOgCoach.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alt den gode feedback , jeg er i fuld gang med at få ændret MANGE ting, på baggrund af jeres feedback.
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg tilmeldt mig jeres 20 succestips. Det er en rigtig pæn side. Husk også at kontrollere for slå/stavefejl. Kirsten

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Den er jo allerede blevet markant bedre ;o)

 

Lige en ting som du kan overveje...

 

Vedr. session til intropris - Alene den måde at bestille coaching på, er imo helt ude i hampen. Jeg ville aldrig bestille coaching via indtastning på et website ;o) Jeg ved, af gode grunde, ikke om andre ville, men det forekommer mig lidt malplaceret ift. coaching. Hvis jeg ikke havde talt med dig først, ville det slet ikke være aktuelt. Hvis jeg talte med dig først og fik et positivt indtryk, så ville jeg lave aftalen der.

 

En anden ting er, at jeg tror ikke at 1/2 pris gør nogen forskel, til gengæld tror jeg at gratis ville give mange kunder. Mange ved ikke rigtig, hvad de kan få ud af coaching, men et godt første møde ville give dem blod på tanden til mere.



 



Just my 2 cents...



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
PS. Bestilte de 20 tips for at se, hvad det egentlig var......2 gange og på  forskellige emailadresser. Har intet fået

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Jeg synes hjemmesiden er super flot !

 

Men jeres 20 råd røg i min spam mappe, i min mail som er hosted hos gmail. Måske er det bare gmail der har et problem - men måske skulle i være lidt obs på det.

 

Under alle omstændigheder tror jeg det er mest optimalgt at udsende nyhedsbrev/20 råd, fra en anden email adresse afsender og fra en anden såkalt SMTP server end den i bruger til jeres almindelige mail, dette for at undgå at jeres rigtige mails for øget chance for at ryge i spam pga nyhedesbrevet.

 

Måske er mails generelt mindre tilbøjelige til at ryge i spam mapper hvis man benytter Google Apps til mailen på domænet, det starter her: http://www.google.com/a/help/intl/en/admins/editions_spe.html .

Dette da jeg tror at Google er bedre til at sikre sine SMTP servere imod spam udsending end f.eks. TDC eller et web-hotel. TDC smtp har et par gange været kategoriseret som spam udsender.

 

Det kan også være at den ryger i spam udelukkende pga den indhold, så kunne det måske hjælpe at udsende i almindelig tekst fremfor HTML.

 

Mine råd og ideer er bare fornemmelser, hvis i virkelig vil følge det op må i dykke dybere ned i det.

 

En irreterende ting synes jeg.

 

God Dag.

Anders Both


 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)