Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordring til alle uden Amino Plus

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 01:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Hej Amino.

Der er et liv som iværksætter med Amino, også er der et liv som iværksætter UDEN Amino. Det sidste kan være værst tænkelig for stort set alle af os herinde - og med god grund!

Amino.dk er en guldgruppe for mig, personlig. Har ikke været bruger herinde i lang tid, men jeg kan mærke den gode tone herinde. Jeg bliver glad når jeg kan mærke den gode tone. Jeg bliver glad når jeg ser den rette iværksætter ånd. Det er meget let at finde herinde, og det er jeg taknemmelig over for. For sådan skal det være. Vi skal som iværksættere kunne give gode råd, og lære ud af os. Så meget vi overhovedet kan!

Derfor er jeg også på det seneste i en halv, eller kvart, ekstase over fordelene ved at være Amino Plus medlem. Det er sindsygt så meget viden der er tilgængelig som Plus medlem. Her taler jeg bl.a. om TV sektionen der har åbnet sig lidt, og de ekstra muligheder man har i debat delen. Der er tilmed en rabatklub med rigtig gode tilbud, og til tider faktisk gratis!

Det er bare nogle af de fordele der er ved at være Amino Plus medlem - http://amino.dk/plus/ 

Faktisk har de lige sendt en jule hilsen med én gratis e-bog om hvordan du tjener penge på Twitter. Der var også et nyt TV-interview fra Martins mange rejser. Det er altså noget der er værd at smide 99,- efter hver måned (Ja der er vidst også noget med, at man også kan trække det fra)

Specielt de hersens tv-interviews er guld værd. Det er jo kun Martin der kan gøre det på sådan en cool og afslappet måde. Det er virkelig noget der giver tryghed, når man ser med bag skærmen. Tusind tak for det Martin!

- En lille kort åbenbaring blev det da til.

Har selvfølgelig skrevet dette indlæg af fri vilje, og for at få flere Amino medlemmer til at være en del af plus fællesskabet. Det styrker iværksætter livet her i Danmark. Det har vi virkelig brug for! 

Jeg mener faktisk jeg har fået mere for pengene, end jeg skulle, og jeg vil garantere at de sølle 99 kroner hver måned - nemt kan tjenes ind igen!

De bedste hilsner

Michael Bay Sørensen 

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,1 stjerner givet af 7 person

nej helt ærligt - hvad får du for det? :D

Supply Chain blæksprutte

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg får som sagt intet ud af det. Det kan du tro på, eller lade være.

- Dette er kun en opfordring til alle andre Amino medlemmer, fordi det simpelthen giver så meget for pengene.

Mvh Michael

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har faktisk gået og overvejet det i noget tid, men af en helt anden grund end det med alle fordelene.

Jeg er rigtig glad for amino fordi jeg bruger forummet til at menings og erfaringsudveksling og som ny iværksætter er det naturligvis rart med så meget viden samlet et sted. Men det er faktisk hvad jeg ønsker at bruge amino til. Grunden til at jeg har overvejet et plusmedlemskab er faktisk at jeg var lidt bange for at blive kigget skævt til fordi jeg ikke er plus.

Jeg er klar over at det kræver penge at køre et site som amino, men jeg kan jo også godt se reklamerne omkring mig og i de nyhedsmails jeg får, og jeg synes at små 100 kr for at bruge forummet er noget af en sjat.

Jeg håber jeg tager fejl og at amino ikke kommer til at bestå af en lukket elite af plusser og så os andre, det ville være frygtelig synd synes jeg, især for de små nye enkeltmandsvirksomheder hvor 1200 kr om året måske kan bruges anderledes.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville ønske jeg kunne betale - det har jeg bare ikke råd til. - SKAT straffer mig pt. på mit fradrag og jeg er lige kommet i Voksenlære på min drømmeuddanelse hvor jeg lige kan få det til at hænge sammen selv på en voksenlærlingløn. Men skal køre 140 km hver dag og det er hårdt at få til at hænge sammen når også der er andre faste udgifter.

Selvfølgelig kunne det være rart hvis alle var plusser og der måske blev dæmpet en smule for den tapetsering af reklamer der efterhånden er på Amino. Jeg har flere gange fået klikket bare lidt uden for selve forummet og vupti man er på vildspor væk til noget andet..

Dette er i hvert fald ikke for at være særlig negativ andet end lige den reklamesøjle man møder. Jeg elsker Amino.dk  - jeg har fået rigtig mange gode råd igennem tiderne - da jeg var uden firma og så da jeg havde firma og så nu igen da jeg er uden CVR igen.

Jeg kunne i hvert fald godt have brugt et plus da jeg lagde et opslag på Virk-børsen.. Der gik lige lovligt mange dage før den kom online - men det er jo prisen for det er gratis regner jeg med.

Men alt i alt er Amino et fantastisk sted at færdes på om man så er i knibe, mangler viden eller bare vil sige hej til alle i Cafeen og ønske en god weekend.

Håber der kun går Amino en positiv fremtid i møde. Jeg skal i hvert fald gøre mit.

Mvh.

Kejseren

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvaa.. er det en fedterøv der bliver ved med at give mig 1 stjerne i trådene? - ganske tåbeligt. og fortsat god lørdag til "dig" også

Supply Chain blæksprutte

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brug for en "Synes godt om"-knap. Jeg læser med herinde i ny og næ, jeg føler mig stadig meget "ny" i det her med at være selvstændig og det virker umiddelbart som om at alle de garvede rotter, glædeligt deler ud af deres erfaring - jeg tør bare ikke spørge! ;-)

Det må være på "to-do"-listen for næste år: Bliv Amino-medlem og spørg spørg, spørg!

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille ny enkeltmandsvirksomhed. Nævn et eksempel der koster under 1200 kr, som vil gavne en sådan person mere end Amino vil gavne ham. :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette....Det kan ikke gøres op i penge det du får her, men lad os da lave en deal. Jeg giver dig et plusmedlemsskab og du giver mig telefonpasning ;-) 

vh Jimmi

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty:
Grunden til at jeg har overvejet et plusmedlemskab er faktisk at jeg var lidt bange for at blive kigget skævt til fordi jeg ikke er plus.

Du bidrager jo til Amino i form af dine kommentarer/indlæg, ligesom alle andre. At nogen så føler, at de får meget mere ud af at være PLUS medlemmer - fred være med det.

Mvh. John.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)