Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg selv lave en hjemmeside ??

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er relativt simpelt, at opsætte templatemonster themes til wordpress - synes det fungerer rigtig fint til wordpress, men øvrige cms'er synes jeg det er mere blandet.

Smid mig evt. en pm, så har jeg noget rabatkode til templatemonster liggende :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
100000 tak for ALLE jeres besvarelser, det var rigtig dejligt at få så mange input ???

Jeg synes/ved der er mange som byder ind på hjemmeside opgaver hvor de are køber en skabelon også ændre lidt farve og loo også står man med det selv...


Hvor snakker alle wordpress??

Jeg søger bare tilfældigt på forskellige områderså kommer alle mulige se her f.eks
http://www.templatemonster.com/website-templates/36101.html

Det er hverken jomlaa wordpress eller noget.

Kan jeg gennem denne side klare at?? Alt installere den et bestemt sted eller skal jeg a det på pc??

Svare på jeres private senere da det er jul:-)

Good juuuull
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hvis ikke du ved ret meget om kodesprog, så ville jeg holde mig fra themes fra templatemonster.

Jeg aner ikke ret meget om kode og har købt en del themes fra templatemonster og altid stået tilbage med en følelse af øv.

Themeforest har Premium templates, hvor du stort set kan ændre alt på sitet uden kendskab til kode, fordi designen af dit template har sørget for at det har sin egen menu i dit admin panel. En menu der giver dig adgang til stort set alt via knapper i stedet for at du skal ændre i koden.

Det spiller maks, og så er det faktisk en let sag at lave sit eget website. Sådan som det er hensigten.

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Se evt. på kaptinlin.com

De har lavet nogle ret fede templates, der er sygt lette at sætte op.

De kan fås hos themeforest.

Der er selvfølgelig en masse andre, men det er dem, jeg har erfaring med.

www.kennethmundt.com

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også tage et kig på frameworket Genesis til WordPress. Det er både, SEO optimeret, brugervenligt og bliver opdateret løbende. Købes et theme hos f.eks. templatemonster kan man ikke være sikker på det bliver opdateret til de nye versioner af WordPress.

Du kan nemt selv installere og bruge WordPress uden at skulle bruge en masse tid på det. Det eneste du skal betale for er domænenavnet, hosting og evt. et godt tema som Genesis. Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er faktisk super simpelt..

De fleste hosting udbydere har det man kalder "1 click installation" - Installer wordpress

Bagefter går du ind på Themeforest.net og finder det perfekte tema.

Jeg tager også 2600 ex moms for en professionel wordpress hjemmeside, men det er fordi at så står jeg for alt opstning køb af det perfekte tema, oversættelse, Onpage SEO, and so on! Og det kan godt rende op i nogle timer og nogle penge :-) + det er skat og moms :)

VH 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen til alle.

Det kan godt være jeg spørger totalt dumt nu...

Men når jeg eksempelvis erinde på themeforest eller templatemonster skal jeg så kun kigge på wordpress eller kan jeg gås bruge nogle af de andre???

Lad os sige jeg har fundet et og vil købe og i gang hvad skal jeg så???

Kan jeg få hosted igennem templatemonster også virker det bare og skal jeg køb domæne og alt vil gerne lære det...

Sikkert andre som også kan bruge det
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nystarterfyn:
Men når jeg eksempelvis erinde på themeforest eller templatemonster skal jeg så kun kigge på wordpress eller kan jeg gås bruge nogle af de andre???

Ikke hvis det er en wordpress hjemmeside du skal have opsat :)

Nystarterfyn:
Lad os sige jeg har fundet et og vil købe og i gang hvad skal jeg så???

Så skal det "Uploades" til din wordpress system.

Nystarterfyn:
Kan jeg få hosted igennem templatemonster også virker det bare og skal jeg køb domæne og alt vil gerne lære det...

Det er nok bedst at få det hostet gennem et skal hosting selvskab såsom Meebox.dk

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen lad os sige jeg finder et perfekt skabelon og vil købe det hvad er næste skridt ??

Skal jeg findeensom kan hoste det meddelt samme eller hvad gør jeg??

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kikker på drupal.org har du et samlet system både med grund system, tillægs moduler samt templets og du får sikkerhed som er i orden da drupal laver tjek på de forskellige moduler osv.

Ellers kik på drupaldanmark.dk som er den danske forening for drupal.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)