Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netdating

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Boston:
Jeg søger jo vejledning og rådgivning, derfor jeg har oprettet mit indlæg. Jeg havde håbet på at det var lidt mere enkelt, men det virker det åbenbart ikke som om.

Det er ikke selve det at lære de forskellige kommandoer og grundlæggende programmering der tager tid. Men det der virkelig tæller er at man forstår hvad det er man skal lave og kan lave det korrekt uden at skulle lave for meget om senere. At blive en god programmør tager tid fordi det er erfaringen der tæller. Selv når jeg (som har været programmør i 15 år) sidder og arbejder for kunder så lærer jeg nogle nye teknikker som jeg tager med til den næste kunde. På den måde så vil det jeg lavede for bare 2 år siden være anderledes end det jeg sidder med nu.

Til sammenligning så kunne jeg sagtens selv skifte udstødning på min bil. Jeg kan jo købe værktøjet og der er sikkert et Gør Det Selv værksted hvor jeg kan løfte den op. Men jeg ved også at det bedste resultat får jeg af en som kan det i søvne.... jeg skal jo først til at lære hvilke bolte jeg skal skrue af :)

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din detaljeret forklaring som giver mig en bedre indsigt i hvad hele "programmør emnet"

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kasper Grubbe:
Som udvikler bliver jeg lidt stødt, når folk som ikke har udviklet software før fortæller mig at det jeg har lært, og har uddannet mig til, kan læres på en eftermiddag.

Lidt sort/hvidt sagt, må du bare lære at leve med det.

Naturligvis bliver alle ikke udviklere/programmører overnight.

Men meget automatiseres i en sådan grad, at man ikke behøver de dybere tekniske færdigheder for at kunne sætte et produkt op, som i dag er standardiseret.

En gang skulle man være være hardcore HTML-nørd for at sætte selv den mest simple hjemmeside op. I dag kan de fleste med lidt web-interesse sætte en basis WordPress side op med nogle få timers guide.

Automatisering har sænket kravet til basis. Men ikke kravet til, et ordentligt professionelt resultat. De færreste kan lave et solidt og godt "sælgende" site lige "out of the box", selv om nogle forsøger at sælge den tro. :-)

Jo lettere det bliver at sætte forskellige typer sites op, jo flere finder på at sælge pakker med "klar til installation" løsninger.

Det er sket før med eksempelvis link-kataloger. Pludselig kan alle bikse et link-katalog sammen på max en time.

Som der er nævnt tidligere i tråden, findes der scripts, som kan sætte et basis site op. Men basissites er der masser af. Vil du drive forretning via dit nye site, skal det udmærke sig fra konkurrenterne. Det gør pakkeløsninger eller standard scripts altså ikke.

Vil du have et produkt, som stikker ud fra mængden, så skal der professionel hjælp til, eller en solid faglig viden indenfor området - gerne begge dele, hvis du vil undgå at have et projekt med en økonomi, som styrtbløder.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Boston

Der er hård konkurrence på markedet omkring datingsider, så mit råd er at du skal være skarp med en unik idé når du vælger sådan en side.

Der er tips og tricks til opbygning af hjemmesider med tekster, billeder, videoer, linkbuilding, seo, sociale medier, affiliate marketing og flere andre områder på denne side. www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Opbygning.dk:
..  

Hvis du mener at have noget at byde ind med, mere end et link til din egen side, så skal du være mere end velkommen.

Men den helt enslydende salgstekst, du masse-indsætter i alle mulige debattråde, er efter min personlige mening ved at være en anelse trættende.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre siger, så er det ret omstændigt  så jeg ville anbefale dig f.eks at se på dette system, der er også opdateringer med

http://www.skadate.com/ 

Vh Jimmi

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes et hav af dem så skal du lave et bør du nok tænkte på at skille dig godt ud frem for mængden!
Jeg har f.eks 112 dating sites tilmeldt næsten kun danske. http://linkcentralen.dk/links/?k=00000000000000000132

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 26. Dec 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de mange gode tips. Det har hjulpet.

Jeg frygter ikke konkurencen, mine ideer har tidligere haft succes og som jeg har nævnt tidligere i tråden så findes mit dating koncept endnu ikke i dk og i meget meget begrænset omfang internationalt.

Selvom der findes vildt mange dating sider, er jeg overbevist om at det stadig er et uudnyttet marked.

P.S

Dette er mit første emneAmino, der kommer mange flere indlæg, håber i vil være lige så hjælsomme med de gode gode råd.

Boston

 

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Så fremt din ide kan bruge de færdige løsninger til datingsider så er det måske en ide at kikke på feks skadate som der bliver nævnt i tråden.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)