Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken hjemmeside udbyder anbefales at bruges til opstart af virksomhed?

Krav til hjemmesiden:

1) webshop

2) lager styring

3) let at opdatere på egen hånd med billeder og tekst

Ligeledes hører jeg meget gerne fra jer hvis I har anbefalinger til gode økonomistyrings systemer og ERP programmer.

Det er med henblik på produktion og salg af tøj.

Glæder mig til at høre jeres bud :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah

Det du leder efter er nok en såkaldt "Webshop" - der findes eks. Prestashop, Magento osv.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender til Shopify og ved der er mange flere derude.

Kunne godt tænke mig lidt gode råd fra nogle af jer der kender lidt mere til markedet?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

sarahlg:

Jeg kender til Shopify og ved der er mange flere derude.

Kunne godt tænke mig lidt gode råd fra nogle af jer der kender lidt mere til markedet?

Har du nogle specifikke råd du søger? 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah

Jeg syntes du skal tage et kig på CloudSprout.

CloudSprout er en SiteBuilder til at lave webshops og websites. Med CloudSprout foregår de hele via drag-n drop, der er slet ikke behov for kodning.
Du kan enten selv bygge dit site, eller du kan få hjælp fra en af de designere der allerede kender CloudSprout.

CloudSprout er GRATIS! Indtil du omsætter for over 3750 kr. pr. måned, så koster det 375 kr. pr. måned. Du kan læse mere om vores tilbud: Vinderen af Aminos Webshop Priskrig

På Regnskabsiden syntes jeg selv at Billy's Billing ser nemmest ud, og hvorfor gøre tingene svære end de er :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah.

En webshop kræver altid en god Google placering, ellers er det jo ikke noget værd.

Jeg foreslår et CMS system der hedder Magento. Det er rigtig godt Søgemaskinevenligt, hvor du både får Lagerstyring, håndtering af produkter, mulighed for flere forretninger såsom erhverv og privat.. mm..

Men det kræver stadig at man har nogle til at bygge det op for dig efter dit ønske.

Mit bureau kan tilbyde dig at vi laver nogle rigtig flotte designs, og når de er godkendt, integrerer vi det med HTML5 + CSS3 Seo semantic coding i den nyeste version af Magento 1.7.

Efter dette kan jeg sætte en Google adwords konto op for dig, så du er sikret de første par måneder på Google indtil søgemaskinerne begynder at lære dig at kende.

Men hvad er dine egne krav.

Husk, hos os er det et engangsbeløb og ikke månedlige gebyrer.

Du betaler 1 gang, og du får et system der virker med perfektion.

Håndtering af produkter i vores system er barnemad..

Go' dag

Fra Slagelse
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Fra  Weborama Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som foreslået så er Magento eller Prestashop et godt udgangspunkt for en webshop, de kan begge løfte de umiddelbare krav du har.
Om valg af udbyder, så er det jo en tillids- og økonomisk beslutning. Tag kontakt til flere bureauer og indhent nogle priser, så er du bedst stillet.

Jeg giver gerne en pris på opgaven, hvis det kunne have interesse.

Fra København
Tilmeldt 10. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sara

Jeg vil anbefale at du først beslutter dig for om du vil informere eller at sælge online. 

Ønsker du at informere som det primære ville jeg vælge Wordpress, men ønsker du at starte en online forretning , som du løbende kan udvikle vil Magento være fordelagtigt.

Magento er open-source, skalerbar og optimeret i forhold til søgemaskiner.

Med Magento får du også mulighed for at integrere til en lang række ERP systemer og forskellige moduler/extensions.

Hvis du har behov for sparring og hjælp til at komme videre i processen er du velkommen til at kontakte mig.

Mvh.

Jacob

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Here is a guide I made http://www.your-virtual-ninja.com/get-started-with-a-wordpress-webshop/
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah,

Vi anbefaler Shopify til folk der gerne vil nemt og hurtigt igang. Det er generelt et godt og gennemtænkt system til drift af almindelige webshops, og der er stor fleksibilitet i forhold til at tilpasse både udtryk og brugeroplevelsen på shoppen. Først og fremmest er det let at arbejde med i det daglige, og så er det trygt og rart at være på en stabil, sikker og velsupporteret platform, når man arbejder med handel online.

Jeg kan sætte en demo op til dig hvis du vil prøve det af. Smid mig en besked hvis du er interesseret.

God aften

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)