Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg sælge eller lukke min virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder i den situation at jeg overvejer at lukke eller sælge min massage/skønhedsklinik Skaarup-massage (www-Skaarup-massage.dk)

Jeg har åbnet en skole som uddannelser massører og andre alternative behandlere, samt fitness instruktører og holder kurser inden for disse samt ndenfor skønhed og wellness. -> www.krop-kuc.dk

Jeg har også lig - i samarbejde med mn bror, åbnet en webshop som sælger produkter til samme brancher -> www.webe.dk

Jeg føler simpelhen ikke at jeg har lyst og tid til Skaarup Massage længere - da jeg gerne vil give den GAS med de andre virksomheder.

Skaarup Massage er startet i August 2011, men i år 2012 har jeg kørt regnskabet sammen med www.Krop-kuc.dk (skolen), så jeg ved ikke hvad min omsætning/overskud er på for skaarup massage i 2012. Men det er over 100.000kr, vil jeg gætte på.

Jeg har en rigtig god og proff hjemmeside (min. 25.000kr værd) og et bookingsystem hvor jeg også kan sende nyhedsbreve ud, jeg har næste 400 kunder som ønsker at modtage nyhedsbrev. Desuden har jeg gode anmeldelser på trustpilot.

Det er for køber også muligt at leje sig ind i mine lokaler i Århus C, med gratis p-pladser, hvilket også må siges at være attraktivt!

Jeg må indrømme at jeg ikke orker at gøre en masse ud af salget af skaarup-massage, og ønsker dermed at sælge i en hurtig handel til en god pris.

Men har i nogen idé om hvad jeg kan tage for firmaet, og om det overhovedet kan betale sig at sælge, frem for at lukke virksomheden?

Jeg er inden idé om den er 5.000kr, 50.000kr eller 250.000kr værd - okay - 250.000kr er temmelig overdrevet - but you got the picture...

Hvad tænker i om dette?

Skal jeg sælge eller lukke, og hvad kan den sælges for (vil hellere sætte den lidt for lav end lidt for høj- for at komme af med den....

 

Mvh

 

Maria Skaarup

 

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg din virksomhedAmino Virksomhedsbørs:

  • Gratis og uforpligtende
  • 100% anonymt
  • Købere kan kontakte dig i dag!
Opret annonce her!
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Hvis du ikke orker Skaarup Massage og du mener det har værdi, hvorfor får du så ikke et firma til at sælge det for dig? Derudover hvordan pokker skal vi kunne prissætte din virksomhed, når vi intet kender til aktiver, omsætning, indtjening osv? Du må jo spørge dig selv, hvilke oplysninger du selv har brug for, for at kunne prissætte en virksomhed.

Men når man ingen brugbare oplysninger får og du ikke selv vil bruge tid på det, så betal dig fra det og få en vurdering af fagkyndige - som både giver dig en prisramme og står for salget!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret....

Hvem kan man så til at sælge sin virksomhed?

Uddannelses- & Kursus Center for massører, wellness, fitness www.krop-kuc.dk

Nu også med Webshop se WEBE.DK

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er din ven.. Du kan fx søge på "salg af virksomhed" - "hjælp til salg af virksomhed" osv..!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)