Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop udbyder, hvem skal jeg vælge

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
Prestashop er godt på vej frem, men stadig langt fra på Magentos niveau. Prestashop kunne være et alternativ til Magento, til dem der allerede har en udvikler der ikke beskæftiger sig med Magento, da Prestashop er lettere at komme ind i end Magento.

Yes Hej Patrick  Wink Skal jeg også læse dit svar som "begynd med en Prestashop (nybegynder). Og derefter når du er blevet dygtigere så fortsæat med en Magento Shop" ?

"Vi" er jo netop nogle der måske "falder mere" mere for åbne systemer frem for lukkede systemer ?

Eller er dette også en fejlslagen konklusion?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Hej Patrick Yes Skal jeg også læse di svar som "begynd med en Prestashop (nybegynder). Og derefter når du er blevet dygtigere så fortsæat med en Magento Shop?

"Vi" er jo netop nogle der måske "falder mere" mere for åbne systemer frem for lukkede systemer ?

Eller er dette også en fejlslagen konklusion?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Nej det var bestemt ikke konklusionen Ib.

Personligt ville jeg til enhver tid vælge Magento over Prestashop, grundet fleksibiliteten og størrelsen på Magento. Se

https://plus.google.com/118250106730312786714/posts/ESrtGePNXg4

Der er blandede meninger om hvad shopejere synes er mest brugervenligt. Nogle siger Magento andre siger Prestashop.

Nu er jeg selv Magentoudvikler og Magento har en kompleks struktur, som man lige skal ind i. Så hvis du har en programmør du er glad for, som ikke har tid til at sætte sig ind i Magento, så kunne Prestashop her være et alternativ.

Ellers ville jeg anbefale Magento til enhver tid. 2013 er også året der kommer rigtig gang i Magento 2, så selvom jeg synes det er den bedste platform nu, tror du så ikke at der sker en masse ting på fronten i år? Det er jeg helt sikker på :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Personligt ville jeg til enhver tid vælge Magento over Prestashop, grundet fleksibiliteten og størrelsen på Magento. Se

https://plus.google.com/118250106730312786714/posts/ESrtGePNXg4

Der er blandede meninger om hvad shopejere synes er mest brugervenligt. Nogle siger Magento andre siger Prestashop.

Tak for link.

Ja her er Magento jo stærk i forhold til Presta og andre.

Jeg går udfra at alle nævnte er åbne systemer og de closede systemer er undladt i oversigten ?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Patrick Olsen:

Personligt ville jeg til enhver tid vælge Magento over Prestashop, grundet fleksibiliteten og størrelsen på Magento. Se

https://plus.google.com/118250106730312786714/posts/ESrtGePNXg4

Der er blandede meninger om hvad shopejere synes er mest brugervenligt. Nogle siger Magento andre siger Prestashop.

Tak for link.

Ja her er Magento jo stærk i forhold til Presta og andre.

Jeg går udfra at alle nævnte er åbne systemer og de closede systemer er undladt i oversigten ?

Hej igen Ib,

Nej jeg skulle mene at det er alle platforme. Både hosted og open source. Men bid mærke i at der kun er tale om top 1mil og top 100k sites.

Lige meget hvad, er Magento en klar favorit, hvilket kun er forståeligt. Så hvis du står og skal bruge en Magentoshop siger du bare til ;-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:
Så hvis du står og skal bruge en Magentoshop siger du bare til ;-)

Yes Jeg har længe skulle bruge en webshop. Men også under hensyntagen til denne www.raad-mal.dk

Skrver til dig i nærmeste fremtid.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Patrick Olsen:
Så hvis du står og skal bruge en Magentoshop siger du bare til ;-)

Yes Jeg har længe skulle bruge en webshop. Men også under hensyntagen til denne www.raad-mal.dk

Skrver til dig i nærmeste fremtid.

Super Ib,

God arbejdslyst så længe.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Olsen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Patrick Olsen:
En ambitiøs og skræddersyet webshop i en kendt og stor platform

Yes

Hører Prestashop også med i den kategori ?

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Prestashop er godt på vej frem, men stadig langt fra på Magentos niveau. Prestashop kunne være et alternativ til Magento, til dem der allerede har en udvikler der ikke beskæftiger sig med Magento, da Prestashop er lettere at komme ind i end Magento.

Wordpress med WooCommerce er også et nemt tilgængeligt alternativ til Magento & Prestashop.

Nu har jeg været med til at lave Magento Løsninger siden Magento Version 1.2 (2008) Så der ligger min passion så absolut. - Specielt hvis jeg kan få lov til at implementere en Cross Channel Strategi (Til jer der vil læse om min Passion: Agile Commerce Rocks The World!) der er forankret i en Magento Enterprise.

Men der er bare (skræmmende) få danske organisationer der er istand til at absorbere en fullblown Magento Enterprise... ;-)

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  Nail4you.dk Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har faktisk lige modtaget et tilbud fra commercegruppen på en Magento webshop 

med eget design + ekstra exstenstions som loyalitets program - vip club med særlige tilbud

Alle ekstra ting er noget der er lavet exstenstions til.

Så er der import fra gammel shop billeder - produktbeskrivelser etc.

Sprog pakke se-dk-fi-no-uk 

Og hold lige fast - Tilbuddet lød på hele 196000 kr

Er det mig der er gal på den eller er der andre som syntes det er helt ude i hampen

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)