Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg sådan en fin præsentation af min virksomhed på Google?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Fra  McFly Companies Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har brug for jeres hjælp. Har startet mit lille firma på fritidsbasis ved siden af mit fuldtidsjob. Har fået opbygget en ok hjemmeside vha Joomla. Vil høre om der er nogle af jer der har erfaring med SEO og Joomla.

Gad godt når man søgte på f.eks. computer problemer aalborg at jeg dukkede op, med et lignende resultat som ham her massøren (se billede), hvor der kommer flere detaljer om virksomheden under søgeresultatet. Har ikke så fantastisk meget styr på SEO

Mit website findes på www.mixdata.dk

Håber der er nogle som kan hjælpe, også hvis der er ting på min side som burde laves om.

På forhånd tak.

Peter

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mener det heder google places. Det er meget nemt at oprette.

God aften 

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

De "under" links der er, er nogle google laver når de mener det er relevant for at indexere indholdet mere overskueligt, om de har den store væredi for ham kan jeg være meget i tvivl om??

Eksemplet er et godt eksempel på at man ikke har udnyttet meta desciption, og lavet en god og fangende tekst der komme under det primære link, men i stedet har adressen som ikke får søgende tilæ at klikke på linket.

Teddy 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

De kommer helt af sig selv, når du har haft 1 pladsen på et søgeord i lang tid.

Det hedder websitelinks.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 45
Fra  McFly Companies Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er I gode - tak for mange gode svar allerede.

Er der nogle er jer der har nogle tricks til hvordan jeg selv kan lave søgemaskine optimering på mit joomla site.

Peter

www.mixdata.dk

Fra Århus
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 500
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noget omfattende at svare på, søg på google, der er masser af guides, og det er fjollet at sidde her og skrive det samme.

Men start med at slå SEF til i indstillingerne, og lave artikel navne der indeholder dine søgeord. Måske instalere SEo modul.

Teddy 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)