Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Build a bear, genialt koncept.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Med iværksætter øjne syntes jeg det er hammer godt! Med sælger øjne, frækt og modigt.

Som kunde et par gange, er jeg stoppet med at komme der. Ekspedienterne spørger pænt mine børn, om hun ikke vil have lyd, det ene og det andet i bamse og slutter sætningen "hvis du da må for din far".... det er rimelig bevist, for de gør det hver gang. Jeg kan sagtens sige nej, men er ikke en situation jeg gider sættes i, af en 18 årig pige.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

ja man bør konvertere konceptet til andre ting. jeg besøgte f.eks gerne en "build-a-burger" burger-bar, hvor man selv kunne "samle" sin egen burger, med mulighed lige fra hvilken type bolle, til alt indholdet :-)

Restaurantkæden TGI Fridays har kørt med dét koncept i mange år :-). De kalder det bare "Build-Your-Own-Burger".

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

The Room i Brandts Passage (Odense) tilbyder at man kan "bygge" sin egen Burger, selvfølgelig er det ikke konceptet bag stedet, men det er da bedre end ingenting.

Så vidt jeg ved blev build-a-bear importeret at et par fynske gutter, der også har importeret cold-stone-creamery til DK, men er ikke 100 % sikker.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Du kunne jo starte med at besøge Subway og Sunset - så langt ligger de da vel heller ikke fra "bestem selv hvad du vil have" -  og skal det være rigtig burger kvalitet - men standardiseret - så besøg Bulls

jeg spiser gerne på sunset, subway og submarine. syns bare både at deres burgere er kedelige hvis man rigtig skal fede den, og så mangler stederne noget stemning hvis man er ude med gutterne.

bulls er er også godt! men savner stadig byg-selv-burgeren :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Posten7:
The Room i Brandts Passage (Odense) tilbyder at man kan "bygge" sin egen Burger, selvfølgelig er det ikke konceptet bag stedet, men det er da bedre end ingenting.

ja det er netop problemet. de brander sig ikke med det. desuden syns jeg ikke at der er muligheder nok at vælge imellem, og efter verserende rygter, og bekendtes oplevelser med muggent brød, er det ikke et sted jeg vil besøge igen

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er så en helt anden side af sagen:-)

Ved at der er en der har planer om at starte et steakhouse efter italian/US forbillede i Odense, kunne være at det var noget han skulle kigge i.

Men ellers er det utroligt at det ikke findes ordenligt i DK. Er så simpelt egentlig.

Grundpris for en burgerbolle med kød. Valg mellem fuldkorn, hvede osv. og så f.eks. tre forskellige slags kød. Derefter pris per ingrediens der smides i burgeren.

Sidst men ikke mindst en mulighed for tilvalg af fries, sweet potatoe fries, wedges, onion rings osv.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ikke steakhouse nok? skal jeg ha lækkert kød, så er der vidst snart ikke nogen tvivl tilbage om at flammen er et kanon koncept! :-)

jeg ville nok i stedet for at fokusere på stk pris, så lave en fast menu pris hvor man f.eks vælger sin bolle, sit kød, 5-6 ekstra ingredienser (af en liste på 100 tilgængelige Big Smile ), sin dressing, sine kartofler, og sin drik.

så kunne man derefter lave "ekstra ingrediens 5 kr stk" og "100g ekstra kød +20 kr"

her kunne det være lækkert at kokken(/oplært medarbejder?) stod og flammegrillede kødet inde i restauranten. stedet skulle have en café agtig atmosfære, men alligevel et snært af fastfood over sig.

se det var mit nye yndlingssted! :-P

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, synes ikke der er noget ordenligt decideret steakhouse andet en måske hereford... Flammen er ikke et steakhouse, men det de laver er da ganske udmærket.. De udvider forøvrigt med en restaurant i KBH nu...

Ja det er bestemt også en mulighed...

Alt i alt er der masser af ting der findes i USA som vi mangler ordenligt i DK. Ikke mindst på restaurant scenen.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Den første butik i DK blev åbnet da du var - 8 år - der tænkte du nok mere på bamsen end på shoppen :-) Formoder jeg


Per, hvis det ikke var i iværksat i dag! :-)

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)