Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webprogrammør søges, på sigt fastansættelse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er!

Jeg søger en webprogrammør, med ben i næsen! Flere års erfaring er ikke nødvendigt, men jeg ser gerne at du har nogle referencer at vise frem.

I starten kan jeg ikke tilbyde andet end en tilkalde-løsning, da vi pt ikke har en fast strøm af web-opgaver. Men på sigt, kan det være at det kan udvikle sig til en fast stilling.

Jeg håber at høre fra jer!
/Mathias Dahl

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Lyder spændende, kan du fortælle lidt om i hvilket sprog der kodes i og om det er arbejde som kan udføres hjemmefra eller om det er vigitgt at være samlet?

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Vestergaard:

Hej Mathias

Lyder spændende, kan du fortælle lidt om i hvilket sprog der kodes i og om det er arbejde som kan udføres hjemmefra eller om det er vigitgt at være samlet?

Mvh

Thomas

Der skal kodes i HTML, CSS, PHP og jQuary.
Ud over det er det noget som at få tilpasset designs til f.eks. Wordpress eller noget tilsvarende.
Lokation er ikke vigtigt så ikke nødvendigt at sidde sammen, selvom det da kunne være hyggeligt!

Mvh.
Mathias Dahl

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathais

Jeg er nemlig fra Herning og så vil der være rimelig langt at køre til Esbjerg. Men det lyder da rigtig spændende, hvor mange opgaver forventer du og hvad er det ugentlige timeforbrug.

Jeg arbejder i forvejen sammen med en designer så alt omkring at designe ting til dig kan jeg også få løst for dig.

Jeg arbejder mest i java og asp men har lavet nogle få ting i php.

Så hvis det skulle være noget for dig med et samarbejde så vil jeg skulle bruge lidt tid i starten på at friske op på php, det er selvfølgelig ikke noget du skal betale for men bare så du ved at de første par opgaver kan tage lidt længere tid.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hel del erfaring i både PHP, mySQL, jQuery, CSS og HTML desuden har jeg arbejdet en smule med Wordpress integration på tilpassede designs. Send mig en e-mail så kan vi måske diskutere din forespørgsel yderligere. :-)

Bedste Hilsner
Andreas Voss - andreas@anvo.dk 

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Jeg har efterhånden arbejdet en del med HTML, CSS, PHP, mySQL, jQuery samt javascript generelt. Jeg opfylder derfor dine krav om en kompetent programmør. Jeg har referencer at vise frem, så du kan se, hvad det er for noget, jeg har arbejdet med. Du skal være velkommen til at kontakte mig pr. mail, såfremt du har nogle spørgsmål - hskrijelj@gmail.com.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)