Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jesper Buch med i Hungry.dk?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver især også spændende fordi at mange andre har snakket om at lave noget ala Just Eat - Men er altid blevet mødt med "Det marked sidder Just Eat 110% på - glem det"

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Broholm:
Så du tror de ville starte en ny takeawayportal op for kun at konkurrere på pris

Nej det tror jeg bestemt ikke :o)

Men for at få succes, skal du have både have sælgere og købere, der har hver deres interesse. Køberne skal du tilbyde noget unikt, mens pizzariaet kigger på hvor mange ordrer de får, og hvor meget der er tilbage til dem selv, når kassen gøres op. Det er ret simpelt.

Just-Eat har nok mindst interesse i at starte en priskrig, da de har både en stor og dyr organisation de skal holde kørende, og investorer der skal gøres tilfredse. Kan de forhindre konkurrenterne i at få fodfæste ved at gå ned i pris i en periode, gør de selvfølgelig det.

Men tiden må vise, om det er de samme de jagter.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror helt klart at det er muligt for et seriøst fortagende at tage markedsandele fra just-eat
udelukkende fordi stortset alle pizzeriaer er utilfredse med dem.

tidligere konkurrenter har ikke været seriøse spillere eller nyskabende og er derfor hurtigt faldet til jorden.

hvis Hungry.dk kommer med en bedre løsning til en lavere pris og giver slutbrugeren en bedre oplevelse,
er jeg sikker på at pizzeriaerne slutter sig til dem.

alternativt tror jeg at hvis det er muligt, en del vil anvende begge portaler i starten og så "hinte" deres faste kunder til at bruge den
billigste løsning  

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvad synes i så med etikken bag det hele. synes i slet ikke det er dårlig moral at være direktør for JE i så mange år, for at gå ud og kopiere konceptet?

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg sælger min rengøringsforretning og efter en periode begynder igen, så behøver det jo ikke at være en kopi!

Jeg kunne jo være blevet MEGET klogere og gøre arbejdet HELT anderledes;)

Konceptet kunne jo være drevet af enten sundere parfumefri rengøring, rengøring med damp eller hvad ved jeg...

BH

Lars

Jesper Andersen:

Men hvad synes i så med etikken bag det hele. synes i slet ikke det er dårlig moral at være direktør for JE i så mange år, for at gå ud og kopiere konceptet?

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger heller ikke at jeg synes det er forkert, men vil gerne høre jeres andre synes punkter.

Synes ikke du kan sammenligne dit rengøringsfirma med Just-Eat. JE er jo et koncept helt for sig selv, hvor der derimod er tusind der gør rent.

Selvfølgelig skulle du jo gerne være klogere når du har været i en virksomhed i så mange år, men hvis du tror du kan gøre tingende bedre, burde du så ikke gøre hvad du kan i stedet for at samle oplysninger og så vente på du kan starte selv.. (siger selvfølgelig ikke det er det morten larsen gør, synes bare det er en spændende diskussion)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stuttgart, Tyskland
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo svært at gøre sig klog på hvordan det hele er foregået.
Morten Larsen kan sagtens have gjort alt hvad han kunne da han var ved JE og efterfølgende fået endnu bedre ideer, både ved de erfaringer han efterfølgende har fået og sparring med f.eks. Hr. Buch...

Synes ikke der er noget moralsk forkert i dette overhovedet...

Fra Århus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige blevet færdig med bogen fra Jesper Buch, og nu forstår jeg bedre det hele, havde ikke læst det hele med JE's nye direktør Claus. :)

Men jeg ville nu også gere høre hvad i synes om at kopiere andres koncepter. (hvis man synes man kan gøre det bedre)

Jeg synes personlig også kun det er sundt med noget konkurrence..

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)