Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en fup hjemmeside?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannick Joel:

Jeg så den på en Facebook annonce, jeg troede ikke at falske fup virksomheder kunne annoncere?

Burde man ikke gennemgå en længere proces for at smide reklamer op på Facebook?

Jeg har faktisk tænkt en del på dette siden du postede det, og jeg tror det er meget vigtigt at du får vendt dit bullshit filter 180 grader.

Du er måske allerede blevet snydt tidligere og du vil helt sikkert blive snydt mange gange i dit liv, hvis ikke du får vendt om på din måde at vurdere svindlere på, for svindlerne findes overalt.

Vi har at gøre med en side der skriger af svindel på alle måder (store rabatter, stavefejl overalt, manglende kontaktoplysninger osv osv), men du ser Facebookreklamen som værende et kvalitetsstempel.

Du skal prøve at se om ikke du kan vende dit bullshitfilter om, så du ser på alle de negative ting omkring det site, og derefter overvejer om f.eks. en Facebook-annonce er nok til at gøre shoppen troværdig. Lige nu ser du en masse negative ting, og lader en enkelt positiv ting influere din vurdering, og det er en fejl hvis ikke du vil snydes senere i dit liv.

Fra Roskilde
Tilmeldt 29. May 12
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er imponerende så meget folk er efter nemme penge og nemme tilbud.. Det er jo ikke noget under, at når diverse "prinser" i Nigeria skal bruge penge til deres "nye" "kirke" og lover dig at du får dit beløb tilbage x 10 hvis du støtter dem faktisk virker.

Jeg har overhovedet ikke ondt af folk der vader lige ind i løvens gab og bagefter undre sig over at blive taget ved næsen. -_-


Det er fanme ikke ulovligt at tænke selv, omvendt lægger regeriengen jo op til at folk skal tage dine beslutninger for dig med diverse forbud og påbud. :(

Kort sagt:

Lyder noget for godt til at være sandt,.......... Tja, resten kan du vel. :)

Fortsat god dag.

Fra Nørager
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Min svigermor var så smart at bestille derfra. Jeg mobbede hende en hel del og forklarede hvorfor man ikke burde købe derfra.

Efter 2-3 uger hvor jeg forlængst havde overbevist hende om at pengene var væk, så kom pakken faktisk. Og så var det så hendes tur til at mobbe.

Dog er truspilot værd at undersøge. Om hun bare var heldig er jo ikke nemt at vide.

Hvis du har råd til at miste pengene, så er det da bare at prøve :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 33
Fra  D.S.Retail Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

goggle deres hjemmeside lidt, så er der vist ingen tvivl om fup.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skoene kommer efter min erfaring næsten altid frem. Det er ikke på den måde de snyder, men derimod ved at sende en billig kopivare. Disse kopivarer kan variere fra rimelig til absolut håbløs kvalitet, men så længe kunden modtager et produkt (uanset stand eller kvalitet) forøges bagmændenes muligheder for at tjene penge.

Lad mig uddybe. Det er en bedre forretning at sende dig et billigt skodprodukt, fremfor slet ikke at sende et produkt. Du skal tænke på at der er store dele af deres kundesegment, som fx din svigermor, som ikke har den fjerneste idé om at de vil modtage et kopiprodukt. Og så er der dem som er ligeglade, og bestiller der netop fordi det er et kopiprodukt. Når disse folk modtager et værdiløst kopiprodukt, er de tilfredse. De få som ikke er, skal bøvle med at få et par sko sendt tilbage til Kina. Det vil de fleste ikke, og accepterer ofte at pengene er tabt.

Hvis de derimod intet modtager er de altid sure, så føler de sig for alvor snydt. Så skynder sig at bede om pengene tilbage via Paypal, og det er en nem proces da man aldrig har modtaget en vare. I dette tilfælde står bagmændene tilbage med nul profit. I førnævnte tilfælde har de en udgift på få dollars til et par billige sko, men med en profit som er forholdsvis stor.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere nike fake sider. Vi har desværre købt der og det var dårlige kina nike kopier vi fik hjem

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)