Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan tjener jeg penge online

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Fra  HerographicsDK Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er en pige på 13 år og kan godt lide elektronik og jeg vil gerne tjene nogle penge på nettet. er der nogen der har nogen gode ideer til noget eller at jeg kan arbejde for nogen. :-) på forhånd tak

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  SEOguden.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svært, hvis du ikke har kendskab til det i forvejen.

Mange tror, at de kan starte med at tjene penge på nettet imorgen, men det kan man altså ikke. Medmindre du vinder på en Lottokupon du har købt over nettet.

13 år er den perfekte alder, til at gå med aviser? Du kunne også hænge nogle opslag op i den lokale brugs, at du gerne vil rydde deres indkørsel/fortov for sne, for et 50er eller lignende. 

Hvis du tænker på, du gerne vil have din egen hjemmeside osv. så tænk lige på, hvor mange timer du skal bruge, bare på at få den lavet. Det kan hurtigt blive mange timer og mange aviser og indkørsler du kunne have ryddet, og tjent penge med det samme. 

Du er ikke den første som stiller dette spørgsmål, har du søgt på forummet inden du lavede oplægget?

Der må være mindst 10 tråde med samme spørgsmål. :)

Venlig hilsen

SEOguden 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil tjene det på nettet, skal du nok ud og have fat i en hjemmeside. Der kan du bruge wordpress eller blogspot, den gratis løsning - eller den langt bedre løsning - din egen hjemmeside med egen webhotel og domæne (det koster et par hundrede om året alt efter hvor du køber side henne.)

Du siger du har interesse indenfor elektronik - hvad så med at skrive om sådan noget? Gadgets til alt muligt, iphones o.lign. Kom med gode fif til hvordan man får ens skrøbelige men alt for dyre iPhone til at holde bare lidt mere end ét tab på jorden.

Det vil selvfølgelig ikke give afkast fra dag et som et arbejde som snerydder, eller at gå med aviser, men der kan være bedre penge i en hjemmeside - hvis den bliver god, og indholdet endnu bedre.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)