Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ris og ros til konens hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 15. Dec 12
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Med risiko for at få nogle meget skarpe kommentarer vil jeg gerne have jeres mening om design og brugervenlighed på siden http://afhenter.dk 

Druen er glad men hvad kan / skal ændres . 

D

Professionel vinduespolering med 10 års erfaring.

http://kronepolering.dk/

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Home og Velkommen er 2 ens sider ?. Og så det Lilla/Lyserøde haløjsa på forsiden, ser noget malplaceret ud.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rigtig fin og simpel hjemmeside, jeg synes kun at have 3 små ting jeg synes der burde ændres, eller formuleret om.
Nu arbejder jeg til dagligt som flyttemand i Danmark møbeltransport, og giver derfor min personlige mening 

1.

Kørsel uden for vestsjælland 300,- men på de andre sider 299,- , en mindre detalje, men burde rettes :-)

2.
Forside billedet er meget glad, men da et dødsbo jo ofte hænger sammen med dødsfald (Hvor mærkeligt?) , så er det måske en smule for glad, skru lidt ned for "Happy face" :-) Dette kan dog diskuteres, det er bare min personlige mening.

3.
"Tingene som der afhentes skal kunne sælges videre for at dække vores arbejdsomkostninger "
Jeg har lidt svært ved denne i jeres betingelser, da det er familien som er knyttet til dødsboet, måske har en anden opfattelse af hvad der er af værdi, og hvad i synes, burde i måske få den formuleret bedre til "Tingene som der afhentes, bliver følt op på om, der er nogen form for værdi, da dødsboet skal dække vores arbejdsomkostninger"

Det kan selvfølgelig formuleres bedre.
Men ellers er det hele rigtig flot, og fantastisk i gør det gratis :-) 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kvaliteten på dit logo er for lav efter min mening øverst til venstre.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

expert-polering:

Med risiko for at få nogle meget skarpe kommentarer vil jeg gerne have jeres mening om design og brugervenlighed på siden http://afhenter.dk 

Druen er glad men hvad kan / skal ændres . 

D

Visuelt flow ok.

Sites informationsniveau ok - dog mangler firmaoplysninger inkl. cvr.-nr.

Dernæst, både home- og velkommen-knap linker til samme side, en knap må kunne gøre det ;)

 

/Christoffer

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 20
Fra  SEOguden.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Pæn side, men der altid et-eller-andet man kan forbedre. :)

Nogle af tingene, er måske allerede nævnt.

Du har "Home" og "Velkommen" begge linker til forsiden

Gør noget ved din widget sidebar på alle siderne. Det giver ingen mening, det den viser nu. Det kan udnyttes meget bedre.  

Har i Facebook? Man kunne evt. smide et aktivitets feed/like boks i den sidebar og udnytte det bedre.

I har intet under nyheder

Under kontakt, skriv gerne navn, adresse, cvr nummer osv. ALT info.

Jeg er sikker på, det tema i bruger, har en footer. Få evt et sitemap mm i footeren.

Har set to priser på levering uden for vestsjælland, 299 og 300. Det virker underligt.

MERE indhold. Det lidt kedeligt, at alle 4 billeder i bunden linker til en forholdsvis tom kontakt side. Få skrevet nogle flere tekster, det giver dig også bedre chancer ved Google.

Nogle af teksterne ville jeg omformulere, især den del med, at dødsboet skal indeholde værdi, før i vil hente det.

Logoet er sådan set fint nok, men meget standard. Det kunne forbedres. 

Jeg ville måske dæmpe billedet på forsiden eller gøre det sort/hvid

Rigtig fin hjemmeside ellers, held og lykke med projektet! 

Venlig hilsen

SEOguden.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne tilføje, at skrifttypen måske bør ændres, så brødtekst er i en mere behagelig skrift - f.eks. Arial. Den nuværende skrifttype egner sig bedst til overskrifter, men skærer i øjnene når den bruges som brødtekst.

Billederne inkl. logo er alle skalerede? Er der en grund til det? Hvis i højreklikker på billederne og klikker "Egenskaber" eller "Vis billedoplysninger", alt efter hvilken browser i sidder med, så vil i kunne se at de er skaleret ned til mindre størrelse - det betyder at siden er længere tid om at indlæse, og jeres server risikerer at køre langsommere.

Jeg kan se at i kører med Wordpress og dette gratis-layout: http://wordpress.org/extend/themes/andrina-lite Måske bør i investere et par hundrede kroner og få jer et søgemaskine-optimeret layout. Tit er de også hurtigere og nemmere at gå til end de gratis layouts, da man via betjeningspanelet har flere muligheder for at lave indhold inkl. billeder. Kig f.eks. på www.themeforest.net . Det kan efter min mening godt betale sig! - Og så skal i have fat i den danske udgave af Wordpress - kig f.eks. på www.wordpress.dk . Det ser rodet ud når noget står på dansk og andet på engelsk.

Og ja - få jeres telefonnummer og firmaoplysninger frem via bunden, toppen, eller andet, så folk kan se hvem i er og hvor i er.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som falder mig øjnene med det samme er dit logo. Det er i en dårlig opløsning.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover hvad der er allerede er nævnt, vil jeg tilføje min største anke: forsidebilledet! Det er bedre nu, men det ser kunstigt og fake ud, og ligner derfor ikke et hjem som man kan relatere til. Man kunne få den tanke, at hele hjemmesiden er en test-side, da billedet ligner sådan noget man sætter ind midlertidigt, indtil man finder et 'rigtigt' billede, hvis du forstår?

Kan I ikke få taget nogle gode billeder af jer selv i gang med arbejdet? Det ville virke meget mere autentisk.

Derudover synes jeg I skal få fjernet de to sidebar widgets i højre side (Categories og Archives)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)