Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg integreret DanDomain shop på en alm. WordPress side?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde, der har en side i Bricksite og hun skal over på WordPress. Hun har shopløsning hos DanDomain. 

Jeg har ikke selv erfaring lige med DanDomain shop løsning og kan se, at det kræver noget kodning. Mere end jeg lige vil sætte mig ind i.

Så mit spørgsmål er, hvad kræver det? En programmør et par timer? Hvem skal man kontakte? Osv. Eller har I andre ideer?

Input modtages med :-)

Cammilla

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Ud fra mit kendskab til Dandomain og wordpress, så kan det kun laves via iframe, og det vil jeg ikke just anbefale.

Hvis jeg har ret i min antagelse, så vil jeg foreslå at bide i det sure æble og konvertere shoppen til wordpress med et ecommerce modul installeret.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cammilla,

Som sagt, så er det ikke muligt at integrerer de to systemer i et - så det de fleste gør er at linke i mellem de to sider - og så have shop på f.eks. shop.dk og bloggen på blog.shop.dk

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 135
Fra  Cammilla Rysgaard Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok - det kunne være en mulighed med separat shop side... 

Tak!

Fra Kolding
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cammilla

Mit råd vil være at I designer de 2 sider, så de ligner hinanden til forveksling, og brugerne dermed ikke oplever at shoppen er et separat site. Se fx. hvordan vi har gjort på http://www.smileenergy.dk - shoppen ligger på http://shop.smileenergy.dk og menuen navigerer på tværs af de 2 sider.

Mvh Anders

Besøg os på www.raketfart.dk. Vi er eksperter i webdesign, CMS og Design af DanDomain webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)