Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til udlejning af udstyr

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 9. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Fra  Legeglad.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer.

Jeg har nu haft min hjemmeside med udlejning af Tagbokse og badmobiler i godt 3 år og den skal nu optimeres mht brugerbenlighed og design.

Jeg skal have en side hvor jeg kan have en forside, en booking side og et betalingsmodul.

Kan i anbefale et bookingsystem, som kan administrere forskelligt udstyr og som selv kan se hvad der er ledigt og tilbage, så kunden får svar med det samme?

Hvilke hjemmeside udbyder vil i anbefale til sådan et bookingsite? Det skal kan benytte quickpay, da jeg regner med at benytte dem.

Jeg glæder mig til at høre hvad i har af forslag.

Kan i alle have en super god weekend :-)

Karsten Bentley.
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg kaster mig bare lige med ind her, da jeg har samme behov - så jeg lytter gerne med på erfaringer med booking online.

Men det ser ikke ud til at det vælter frem med løsninger.

Jeg er på udkig efter noget jeg selv kan sætte op - jeg kan lave wordpress og den slags, mens drupal og magento bliver for avanceret (tror jeg).

/Ole

Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 8
Fra  EUROWEBSITES ApS Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gutter

Der findes et plugin til wordpress som hedder Booktime, men det kan umiddelbart ikke holde status på lager.

Fra Købehavn
Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Karsten,

Jeg er selv udlejer og stødte ind på den her hjemmeside, sidste uge, hvor man som virksomhed kan udleje sine produkter: 

http://www.123udlejning.dk/ 

Den er vist stadig i BETA, men de virker fornuftige.

Håber at det kan hjælpe dig på vej med at blive udlejer :)

Mvh

Ruud

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Et eksempel kunne være: http://www.phpjabbers.com/car-rental/ - Men kig videre på deres side, der er rigtig mange scripts i den kategori, som alle er meget billige, i mine øjne. Har selv brugt dem flere gange, de laver også scripts på bestilling eller laver ændringer på deres eksisterende scripts, imod mindre betalinger. Yes

De har f.eks udviklet et event booking script til et af de største event bureauer i Danmark, for cirka 5000,- danske kroner. Smile

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Skærbæk
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 19
Fra  Nytweb Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Opgaven kan løses med Joomla og Jomres som er en udvidelse til udlejning.

Det er en løsning der koster dels til en designer og udvikler som skal have en timeløn, og så koster Jomres ca 1300,- ... Jomres skal tilpasses så der er en portion timearbejde der skal betales til førstnævnte. Men herefter vil du sidde med en super fleksibel og stabil løsning som er fremtidssikret.

Har selv løst flere opgaver med ovenstående for klienter herhjemme, blandt andet sommerhusudlejning, biludlejning og hotel.

Du er velkommen til at kontakte mig for mere uddybende svar.

MVH

Kenneth Melvej Nielsen
Nytweb - Professionelle Webløsninger

www.nytweb.dk 

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak, men det er ikke relevant at bruge deres "skal", vi skal have vores helt eget look'n'feel. Spændende projekt ellers.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Problemet med Jomres som jeg ser det, er at det udlejer hotelværelser.

Nu er det sjældent at en kunde lejer 10 værelser i samme periode og betaler dem.

Det jeg har brug for er en slags indkøbskurv, hvor kunden kan lægge 10 forskellige produkter i kurven (tænkt udlejning af bord og stole) og så gå til kassen og sige hvornår de skal bruge produkterne.

Den "lette" løsning er at bruge en almindelig webshop og så lave en bestilling og betale den, så må man manuelt vende tilbage til kunden og fortælle om tingene er ledige i den periode. 

Men ellers er det meget svært at finde et godt produkt. Det eneste jeg har fundet der kommer i nærheden er CheckFront som har et plugin til Wordpress.

Det ser ret tjekket ud og koster vist ikke alverden.

MEN - jeg er stadig meget åben for alternativer!

/Ole

Fra Skærbæk
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 19
Fra  Nytweb Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nu blot i demoen at de viser hotel udlejning. 

Det er funktionaliteten der er fleksibel, man kan bruge det som man vil, også som du beskriver.

Men ja det kan være svært at se, ved at besøge deres hjemmeside. Det er det mest omfattende booking system til Joomla, det har sit eget extension directory på joomla.org kun me udvidelser.

Jeg betragter det ud fra et synspunkt om fleksibilitet og muligheder, ikke hvor tæt vi kommer på ud af kassen. Disse løsninger vil du ofte rende mod muren med, når du senere vil udvide din løsning eller behov.

Held og lykke med søgningen :)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole.

Magento, med et ekstra modul, kan klare din udlejningsdel, hvor kunden vælger lejeperiode samtidig med at varen lægges i kurven. Man kan sagtens leje flere produkter af samme slags, så du kan nemt bruge det til udlejning af borde og stole eksempelvis.

Hvis du vil vide mere, så send mig en PM, eller giv mig et ring på 51215131.

Mvh
Lars

 

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)