Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platform til udlejning af udstyr

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Bentley Sørensen:
Jeg har nu haft min hjemmeside med udlejning af Tagbokse og badmobiler i godt 3 år og den skal nu optimeres mht brugerbenlighed og design.

Jeg skal have en side hvor jeg kan have en forside, en booking side og et betalingsmodul.

Vi har lavet en lignende side med udlejning af el artikler i Magento.

Du kan fange mig på +45 2843 1010

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan blot benytte WooCommerce med Wordpress. Det er et webshop plugin og har indbygget lagerstyring. Så kan du ikke udleje mere end du har til rådighed. Jeg bruger det selv i to af mine shops (dog ikke udlejning, men princippet er det samme).

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 47
Fra  Optuner.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Tak for svar.

Der er nu to der introducerer ideen om en magento løsning, men jeg har brug for at se eksempler.

Så kan I ikke lægge et par links ind, så jeg kan se hvordan det er løst?

Nu er magento også en lidt dyrere løsning, så derfor skal der være gode argumenter - men funktionalitet er langt det vigtigste, så jeg er nødt til at prøve det først.

Løsningen med at vælge tidsperiode er tilgængelig i Checkfront løsningen, den koster $1000 om året med super backend og wordpress integration - men igen - den er ikke super brugervenlig. Det er stadig nemmere for brugeren at bruge fx en dandomain webshop og så betale og sende et forespørgsel på udlejningen. Det er en bagvendt løsning, men den er overskuelig.

/Ole

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et system der består af 2 dele.

1. Booking editor (Tænk billede-tagging ala facebook, bare til lokaleplaner, udstyrs-oversigter, lagerhaller, eller lign, som derefter bliver til "booking"-elementer)

2. Booking frontend

Dvs. du kan oprette dine egne punkter til derefter at booke dem i et frontend med login.

Det er programmeret i ASP.NET, C#, JavaScript.

Kan skræddersyes til hvad brug det nu skulle ende med - Betalingsmodul kan fåes mere eller mindre færdigt og klar til brug fra diverse udbydere, så det er det mindste problem.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)