Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til enkeltmandsvirksomhed uden tidligere kendskab til regnskab

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Altså jeg udskriver et par faktura om mdr. og har lidt købsfaktura den anden vej og jg klare mig fint med Eccel - som jo er gratis hvis du har det liggende på din pc i forvejen ( hvad jeg forventer du har )

vh

Peter

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kun anbefale Sigma Regnskab - det er super nemt og helt gratis. Det kræver dog blot at man har Access installeret på PC'en.

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug win-finans (tror j de hedder).

På deres hjemmeside har de gratis down-load til et godt program der opfylder dine behov.

 

Senere kan du så købe et større program hos dem.

 

Udmærket firma med god service.

 

Bruger dem selv.

 

Mvh Bo Lorentzen

 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale Simpelt Regnskab (reklame-link). Jeg bruger det selv til min enkeltmandsvirksomhed, som også udelukkende består af serviceydelser. Det koster 69 kr. om mdr., men du betaler for ét år ad gangen.

Du kan læse min anmeldelse af Simpelt Regnskab her!

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal jo vælge lidt, om du vil ha noget med en pris per måned og online - og tage stilling til om I skal være flere der kan bogføre samtidigt på hver sin computer - og så regne ud hvad det koster per år - og holde det op mod ikke online som ex summasumarum til ca 1000 kr en gang for alle (man behøver ikke abonnement) eller et helt gratis op til 1500 posteringslinjer per år som winfinans small business mini - http://www.winfinans.dk/produkter/winfinans-small-business/download (som så mod mindre betaling kan upgrades til flere linjer)

der er mange mulighed  

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest, tak for de mange kommentarer. Det lader til der er lidt af hvert, der kan være attraktivt at gå til, afhængig af vinklen man tager.

Regnskabet vil her i starten ikke være af omfattende karakter, og 1500 posteringer vil være alt andet rigeligt.
Jeg prøver at kigge de forskellige muligheder igennem og se om det ene er mere tiltalende end det andet, også når det kommer til udvidelsesmuligheder. Det vil for mit vedkommende være mest hensigtsmæssigt at fortsætte i det samme program, fremfor at skulle skifte i tide og utide.

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep- winfinans small bussines mini kan f.eks udvides løbende uden problem det samme kan summa og jeg gætter det gælder alle. Øges dit behov, så betaler du bare for versionen over den du er i, og alle posteringer og alt kører videre, så der er ikke noget at starte om

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at tage en snak med din revisor for at afdække dit behov.

 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 36
Fra  Excelsis Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (24 indlæg)