Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slogan til mit havefirma

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt, at du undgår at bruge ordet ''slave''. Det lyder i sig selv ikke særlig flot og det første jeg tænkte, da jeg læste det, var, at det var alt for uprofessionelt.

Jeg støtter Jens Andersens, slogan: Det lyder godt og det rimer lidt (ikke for meget).

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det holder faktisk Skype-Wink

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

En god tommelfingerregel for slogan er at jo mindre kendt dit brand er, jo mere er det nødvendigt at forklare hvad du laver.

Derudover bør du overveje hvem din målgruppe er. Du nævner selv, at du har en del ældre kunder. Hvis det er din primære målgruppe, så giver et slogan som "Hvis du selv har for meget at lave" måske ikke så meget mening (er ældre ikke netop de mennesker med allermest fritid?).

Hvis jeg skal være lidt krakilsk, så forstår jeg ikke helt "Alt i træ, hus og have". Betyder det at du sælger ting til træ, hus og have, eller at du selv udfører arbejde inden for træ, hus og have? 

Jeg mener det er Viaplay der har et slogan der lyder noget i retning af "TV, film og sport. Online." - Det er ikke højtflyvende eller røvballe-rimende, men du er helt sikkert ikke i tvivl om hvad Viaplay leverer. 

Håber, du kan bruge ovenstående til noget :) Sig til, hvis du har spørgsmål.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ok. Hvis du altså beslutter dig for om du skal have et slogan eller ej.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gro din mave så passer vi din have...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamesjameson:

Gro din mave så passer vi din have...

Øøh? Gro din mave? Hvad betyder det?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)