Det handler om tillid, helt enig
Det er der mange der gør, men det er sikkert fordi de tror det er firmaets skyld de ikke tjener penge, og forventer at det nye store giver dem et gennembrud det såkaldte "shiny ball syndrome" hvor man jagter den skinnende kugle hele tiden. |
Kristian Lund:Personligt ville jeg målrette min online profil til at gøre relevant information tilgængeligt, samt til at tilbyde interesserede at oprette den første kontakt. Jeg ville aldrig satse på at vinde folks tillid over nettet, og du kan jo spørge dig selv om i hvilket omfang du ville udvise tillid til et koncept og en person du udelukkende havde læst om? Det være sagt, så er det jo en fremragende mulighed at gøre information tilgængelig, og følge op med en kontaktformular således at folk har mulighed for at høre mere.
Det er den fremgangsmåde jeg vil anbefale en professionel netværker at anvende.
Tag Empower Network, de tager information og gør det tilgængeligt, jo en af grundende til man bruger nettet
Altså jeg satser på det, du kan jo altid gøre det igennem video, det giver stadig stor troværdighed
Pointen er jo lidt at bygge en stor liste af folk der er interesseret i den værdi du tilbyder, og så derefter opbygger du en tillid igennem mail
Og det skal selvfølgelig være relevant, og interessant at læse, men hvor du tilbyder dem over tid den service eller hvad det nu er du sælger
Som sagt så kan du nå ud til flere på den måde.. og det fungere overraskende godt i Amerika, men kan jo heller ikke helt sammenlignes med danmark
Men jeg tror på det.