Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørebog

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 199
Fra  KR Import Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har lige startet et flyttefirma. Jeg fik af vide at man skulle have en kørebog. Er der en som gider forklare hvad det helt præcist er?

Kim

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 36
Fra  Excelsis Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg mener at kravene for dokumentation af kørsel afhænger af om du udelukkende kører erhvervsmæssigt eller blandet Privat/Erhvervsmæssig. Jeg må henvise til SKAT hjemmeside eller måske info her på amino.

Jeg kan dog med sikkerhed oplyse, at ved blandet Privat/Erhvervsmæssig kørsel anbefales det af dokumentationshensyn at føre en kørebog med et kilometerregnskab.

Og du kan finde en gratis kørebog i excel her: http://excelsis.biz/excelskabeloner

Derudover findes der også et utal af apps, der løser dit problem.

vh

Anders

Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Fra  Autolog Systems ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Det er rigtigt at det kan variere hvad der kræves af din kørebog. Det afhænger af hvilken kørselsordning du benytter. Er det din egen bil eller firmabil og får du kørepenge eller fradrag for den erhvervsmæssige andel af udgifterne?

Hvis du vil slippe for at skulle huske samt notere de mange kørte ture ned, så synes jeg du skal prøve en Autolog. Den registrerer automatisk din kørsel (vha GPS) og udfærdiger din kørebog, så den lever op til SKATs krav. Da den husker alle de ture du måske ellers havde glemt, og sparer dig for en masse tid og besvær, har den hurtigt tjent sig hjem. Læs mere på www.autolog.dk eller se hvad nogle af vores 10.000 andre brugere synes om den på Trustpilot.dk.

Du er også meget velkommen til at ringe til mig på 45 46 04 14 og få en snak om hvad din kørebog skal indeholde...

Mvh Sophie, Autolog Systems

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)