Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forstår du hvad jeg skriver???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tidligere spurgt til jeres hjælp vedr. min forside.

 

Nu vil jeg så gerne høre til min side vedr. emnet salg.

 

Nogle af de spørgsmål, som I gerne skulle kunne svare på efterfølgende er:

 

1. Hvad f.... er det han skriver om?

 

2. Hvorfor rager det mig?

 

3. Hvad kan InstantReply i den forbindelse tilbyde?

 

Hvis teksten ikke hjælper jer med at svare på dette, så må det være en OMMER for mit vedkommende!

 

Sidens tekst, som jeg gerne vil have gennemgået er:

 


 

Tak for hjælpen.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Skal jeg være hudløs ærlig......



 



så sker der bare det for mig, selv når jeg går ind med formålet om at hjælpe, at jeg går i baglås, når et site har meget tekst med småt, på den første side.



 



Jeg er ikke komminikationsekspert, men det her må handle om netop det. Det må kunne lade sig gøre, at give mig som bruger, nogle store overskrifter, som gør mig interesseret. Jeg når slet ikke at læse mere end 3-4 linier, så er jeg ude igen....sorry ;o)



 



Hvis du ikke kan fortælle mig, på forsiden, hvor jeg skal være interesseret (på få sekunder), så er jeg snip snap snude........ude igen ;o)



 



Hvis du nu kun måtte skrive 4 overskrifter på forsiden + fx. 20 ord under hver overskrift, hvad ville du så skrive????



 



Med al respekt => Jeg mener.....kommer ind på forsiden og så bliver jeg mødt med "der er ingen der kan spå om fremtiden" Zzzzzzzzzzzz "vores undersøgelser viser" zzzzzzzzz "menneskelige raltioner" zzzzzzzzzzzz "dialog og teknologier" zzzzzzzzzz - Er du ude på at jeg skal dø af kedsomhed????



 



Jeg håber virkelig, at du opfatter dette som konstruktivt og ikke bare tror at jeg skodder din side, for det er på ingen måde min mening.


 

Lidt om selve siden......det er lavet til meget lille opløsning, så du bruger en smal kolonne til at skrive i. Det virker lidt mærkeligt. Brug siden noget bedre, lidt større skrift osv. Det samme gør sig gældende på siden om løsninger. Du har en hel side men udnytter næsten intet af den. Det ville jeg helt sikkert ghøre noget ved. Er det lave til 800x600?

 

Alt er faktisk meget småt........

 

Nå men det er nogle andre ting der skal til, hvis du skal ramme mig lige i ansigtet med, hvorfro jeg skal bruge mere end 2 sek. på din side. ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår det altså heller ikke.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Business.

 

Kanon. Og nej jeg opfatter det bestemt som konstruktiv kritik - og kritik, som jeg kan bruge.

 

Det jeg forsøger at skrive er, at e-business får en ny dimension - nemlig den menneskelige.

 

Vi vil se e-handelsvirksomheder, hvor man i højere grad forsøger at komme i kontakt med forbrugeren igennem dialog i stedet for kun en statisk side med produktinformation.

 

Outsell tilbyder outsourcing af online kundeservice til amerikanske autoforhandlere via live chat.

 

De amerikanske autoforhandlere har oplevet at sælge 20 flere biler om måneden ved at komme i dialog med de besøgende på hjemmesiden.

 

Det min virksomhed gerne skulle hjælpe andre virksomheder med - er dels at finde live support teknologier, email management systemer, VoIP og FAQ systemer, men også sikre, at virksomheder får udviklet et dialog koncept, som er målbart og sikrer de ønskede resultater.

 

Det gør jeg ikke godt nok. Så det må jeg arbejde på.

 

Tak for hjælpen - og det mener jeg ;o)

 

De samme vil vi se med andre teknologier.

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Gældende for mig er at jeg heller ikke er kommunikations ekspert, og jeg ved ikke om det er en god idé.

 

Men jeg kan godt li'' når der er nogle cases man kan læse. Hvilke kunder har du haft som havde hvilket behov, og hvad kunne du gøre for at hjælpe dem?

Derudover så syntes jeg lige du skal have ros for designet, det ser godt ud.

 

MVH Hans Poulsen


 

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-08-2007 21:59:51 Forfatter: Martin Kragh

Business.






Kanon. Og nej jeg opfatter det bestemt som konstruktiv kritik - og kritik, som jeg kan bruge.






Det jeg forsøger at skrive er, at e-business får en ny dimension - nemlig den menneskelige.






Vi vil se e-handelsvirksomheder, hvor man i højere grad forsøger at komme i kontakt med forbrugeren igennem dialog i stedet for kun en statisk side med produktinformation.






Outsell tilbyder outsourcing af online kundeservice til amerikanske autoforhandlere via live chat.






De amerikanske autoforhandlere har oplevet at sælge 20 flere biler om måneden ved at komme i dialog med de besøgende på hjemmesiden.






Det min virksomhed gerne skulle hjælpe andre virksomheder med - er dels at finde live support teknologier, email management systemer, VoIP og FAQ systemer, men også sikre, at virksomheder får udviklet et dialog koncept, som er målbart og sikrer de ønskede resultater.






Det gør jeg ikke godt nok. Så det må jeg arbejde på.






Tak for hjælpen - og det mener jeg ;o)






De samme vil vi se med andre teknologier.







 



Lidt morsomt......med de få ting jeg har markeret med 'fed', har du allerede gjort mig mere interesseret, end på noget andet tidspunkt ;o)



 



Måske er det bare fordi I selv er oppe at køre på konceptet og har været det igennem hundredevis af gange, at I så forventer at jeg som besøgende allerede er helt med. Jeg synes bare at I har brug for nogle mennesker, der kan få kogt det ned til essensen.....om ikke andet så på forsiden. ;o)



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 9. Jun 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Jeg vil kun lige nævne, at det ud fra en typografisk og læsevenlig vinkel vil være mest hensigtsmæssigt, hvis baggrunden på tekstdelen overalt har den samme farve - og allerhelst hvid til sort tekst.

Jeg har som andre også svært ved at læse disse små fonte, og når baggrundsfarven så samtidig ændrer sig, jo længere ned i teksten jeg kommer, så er også jeg på vej væk i rasende fart.

Jeg har det sådan, at design selvfølgelig er væsentligt og af betydning for et site, men det må aldrig være til skade for selve tekstindholdet; med mindre at det er sitets design, der alene sælger produktet. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)