Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det første du gør om morgenen?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino.

Jeg tænkte vi lige sku ha´ gang i en omgang spørge runde. Det er nok mest tiltænkt de "kontor" folk der bruger IT udstyr hver dag. Men hvis du sidder i din traktor og pløjer en mark i det jyske, og mener du bliver overhørt - så kom endelig ind med de første gøremål på din morgen.

Jeg er sikker på der er nogle der kan lære noget af det :)

Det første jeg gør, er selvfølgelig at lave noget kaffe. Uden kaffe går der lang tid før jeg kan kalde det en god morgen. Det næste jeg gør, er at sætte min mus i min stationære computer. Musen har jeg med på tur, og næsten altid med mig.

Så bliver der tjekket mail
Så tændes der for P3. Næsten altid P3
Forum sider tjekkes (Amino, IT nyheder og Freelance)
Daglige nyheder (Politikken, ing, videnskab, jp osv. osv.)
Facebook og de andre sociale medier tjekkes (Både erhverv og privat)
Til sidst får jeg styr på de links jeg har gemt i en database, igen fra dagen før. Det er ikke altid det bliver gjort, så derfor har en masse til at ligge. Meget rodet! :P

Efter det går jeg faktisk igang med min dagsorden, som jeg har lavet dagen før. Næsten hver gang, bliver der også brugt 1 time på at søge efter nye blog indlæg, på alverdens emner. Jeg skriver mange ting ned, og når jeg lige får 10 minutter i min tid, jaså bruger jeg flittigt tiden på at søge informationer. Sådan foregår det vel når man er iværksætter.

- Lad høre hvad du bruger tiden med? Du må gerne uddybe så folk kan blive positiv overrasket med links, eller ting man kan gøre, som de slet ikke var klar over. Ja, det er muligt

De bedste hilsner
Michael Bay Sørensen 

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg starter med at tjekke hvor mange ordre der er kommet ind, så jeg ved om der skal kaldes ekstra mandskab på arbejde. Så henter jeg emails ned for hurtigt at se om der er noget meget vigtigt.

Så slapper jeg af 1 times tid inden jeg kører ned på kontoret og sørger for de ansatte får lavet noget ;-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Min dag når jeg slår øjnene op:

  • Vender mig om på højre side og trykker på space på den bærbare som står i armslænge fra sengen.
  • Når den bærbare er vågnet fra "sleep" tjekker jeg mail, analytics og affiliate indtjening, samt nyheder fra sengen.
  • Tager et bad og handler ind og laver andre gøremål.
  • Går i gang med arbejde, som fortsætter indtil aftensmaden som spises omkring kl. 23 lokal tid.

Sådan går de fleste hverdage for mit vedkommende.

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger min iPhone som vækkeur. Så når den ringer, griber jeg telefonen, tjekker min email og smutter derefter i bad.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Starter dagen med at hoppe på lokum og så tænde min bærbar, laver morgenmad (rygbrød/rufler) og sætter mig med bærbar og tjekke mails og facebook, så er det ellers bare i tøjet og afsted og arbejde.. til fyraften er det så igen hjem og tjekke mails

og så ellers bare lidt hygge med fruen og god mad

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg vågner, slukker jeg min alarm, taget tøj på, og går i seng igen, når min alarm ringer igen, pakker jeg min taske, og går i seng igen. Når den ringer igen, står jeg op, tager mine ting, og går i skole. Når jeg kommer op på skolen, pakker jeg ud, tænder min pc, og så åbner jeg sider som Facebook, Twitter, Razzi, YouTube, og Gmail(s), hvor jeg tjekker op på tingene, og har det åbent i løbet af dagen, så jeg kan holde mig opdateret imens jeg laver skole-arbejde, samt udvikler min virksomheds-hjemmeside :)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud til at de fleste gerne vil vide hvad der sker ude i verden, lige når de er stået op ;o).

Jeg gør følgende:

  • Slukker min iPhone (Sleep Cycle) alarm.
  • Går i bad - og tager tøj på.
  • Tjekker nyhedssider, forums, sociale medier (etc..), imens jeg ser News og Go' Morgen Danmark.
  • Derefter smutter jeg i skole, hvor jeg oftest sidder og makker med mine hjemmesider (det er mere spændende end undervisningen..).
  • Når jeg kommer hjem skaber jeg mig et overblik over hvad jeg skal nå på dagen, og går derefter i krig med de forskellige opgaver - kundernes opgaver laves selvfølgelig først.
Spændende debat! Den vil jeg tjekke igen om et par dage, og se alle de gode svar! :-).
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Min morgen ser typisk sådan her ud:

Står op kl. 5:15 når vækkeuret ringer
Checker email, sociale medier etc.
Dyrker en halv til en hel times motion (løb el. fitness center)
Går i bad og gør mig klar
Kører til den nærmeste Starbucks (på den anden side af gaden)
Får en Venti Dark Roast
Kører ind på kontoret mens jeg hælder kaffen ned

Mvh Carsten


Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er egentlig en sjov debat :-)

Det første jeg gør om morgenen er at slukke for alarmen og strække hele kroppen igennem. Herefter ligger jeg mig fladt på ryggen og kigger på vinduet, hvor der er rullet for og forsøger at gætte vejret, mens jeg stadig er lidt groggy. Efter cirka 5 minutter har jeg ikke mere tålmodighed, griber ud efter min telefon og tjekker det samme som alle andre tilsyneladende gør: Mails, Nyheder, Sociale medier, relevante blogs og forums.

Med telefonen i hånden vandrer jeg ind i stuen, spiser morgenmad, får min morgensmøg og går så på arbejde (hvilket for mit vedkommende blot vil sige: ind i et andet rum). Skaber mig et overblik over dagen, sætter eventuelt andre i gang og starter så selv på arbejde.

Jeg har bemærker at mange tager et bad, når de går på arbejde. Min rutine er helt omvendt: Jeg bader, når jeg er færdig ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det først jeg gør hver morgen er:

1) Forklare fruen, at det er hendes tur til at tage ungerne, selvom vi har en stående aftale om jeg tager morgernene

2) Laver havregrød til knejterne og fodrer ungerne

3) Tænder for DR og erfarer endnu engang, at klokken stadig ikke er 6, og børnetv derfor ikke er begyndt.

4) Tænder for Netflix og sætter Rasmus Klump på

5) Tager dagens første lur indtil senest 7.15

Partner - KH-Online.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)